قیمت خرید فرنچ پرس + طرز استفاده از فرنچ پرس

فرنچ پرس چیست ؟فرنچ پرس یک دستگاه قهوه ساز دستی است که دارای یک محفظه استوانه‌ای، یک پیستون و یک فیلتر داخلی است که قهوه و چای در آن دم می‌کشد. اگر اهل درست کردن چای و قهوه در خانه باشید، حتما یک فرنچ پرس در آشپزخانه خود لازم دارید. نحوه استفاده از فرنچ پرس، بسیار آسان است و شما می‌توانید با استفاده از آن، خیلی سریع یک نوشیدنی خوش طعم درست کنید. کافیست قهوه یا چای را داخل فرنچ پرس بریزید، سپس مقداری آب جوش داخل آن بریزید و حدودا 4 الی 5 دقیقه صبر کنید تا نوشیدنی‌تان آماده بشود. در مقاله امروز قصد داریم شما را با طرز استفاده از فرنچ پرس آشنا کنیم. با پنداریم همراه باشید!

قیمت خرید فرنچ پرس + طرز استفاده از فرنچ پرس

طرز تهیه قهوه با فرنچ پرس

دستگاه فرنچ پرس مکانیسم بسیار ساده و کاربردی‌ای دارد. این قهوه ساز دستی در ابتدا دانه‌های قهوه را داخل آب داغ غوطه‌ور می‌کند، سپس زمانی که شما فیلتر دستگاه را به سمت پایین فشار می‌دهید، قهوه دم کشیده از دانه‌های قهوه جدا می‌شوند و شما می‌توانید آن را بنوشید. برای اینکه طعم قهوه فرنچ پرس بهتر بشود، دمای آب باید چیزی در حدود 93 درجه باشد. اگر دمای آب بالاتر از این برود (مثلا به 100 درجه برسد که دمای جوشیدن آب است)، قهوه شما طعم تلخی و سوختگی به خود می‌گیرد. از طرفی دیگر، اگر دمای آب از 100 درجه کمتر باشد، قهوه به خوبی دم نمی‌کشد و عطر و طعم دلچسبی نخواهد داشت.

مزایا یک فرنچ پرس چیست؟

یک فرنچ پرس نسبت به روش‌های دیگر دم کردن قهوه، مقدار بیشتری روغن و رسوب از دانه‌های قهوه استخراج می‌کند. این مسئله باعث می‌شود که بافت نهایی قهوه شما کرمی و طعم و عطر آن جذاب‌تر بشود. با این حال، درست کردن قهوه با استفاده از یک فرنچ پرس، مزایا و معایبی هم دارد.

مزایای دیگر استفاده از یک فرنچ پرس:

  • نحوه استفاده از آن آسان است.
  • قیمت فرنچ پرس بسیار پایین است و دستگاه فرنچ پرس قیمت به نسبت ارزانی دارد.
  • اندازه آن بسیار کوچک است، در نتیجه فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال نمی‌کند و می‌توانید به راحتی آن را داخل کشو یا کابینت آشپزخانه قرار بدهید.
  • می‌توانید با استفاده از آن، انواع چای، دمنوش، و حتی کلد برو (یک نوع قهوه سرد) هم درست کنید.

بهترین مارک فرنچ پرس ؟

در جواب این سوال باید بگویم که برندهای همچون: وان کافی، بیالیتی و استارباکس از معروف‌ترین و معتبر‌ترین برندهای تولید‌کننده فرنچ پرس یا همان دستگاه قهوه ساز فرانسه هستند. قهوه فرانسه یکی از محبو‌ترین‌ها بین طرفداران قهوه است.

فرنچ پرس وان کافی یک دستگاه قهوه ساز عالی، مناسب برای افرادی است که علاقه زیادی به نوشیدن قهوه در طول روز دارند. فرنچ پرس وان کافی گنجایشی معادل 600 میلی لیتر دارد. بدنه دستگاه از جنس پیرکس است و سه برابر بیشتر از سایر محصولات، در برابر ضربه و گرما مقاوم است. کیفیت بالای سوپاپ، درب و واشرهای ژله‌ای و فنری در کنار جنس خوب بدنه، طول عمر دستگاه را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

قیمت خرید فرنچ پرس + طرز استفاده از فرنچ پرس

محصول بعدی فرنچ پرس بیالتی ، یکی از قهوه‌سازهای با کیفیت این برند ایتالیایی است. این قهوه‌ساز دارای بدنه‌ای شیشه‌ای و مخزنی با گنجایش ۱۰۰۰ میلی‌لیتر است.با کمک این قهوه‌ساز می‌توانید در مدت زمان کوتاهی ۸ لیوان قهوه آماده کنید. برای این کار ابتدا قهوه را داخل ظرف بریزید و به میزان کافی آب به آن اضافه کنید.سپس دسته‌ی توری قهوه‌ساز را به سمت پایین فشار دهید و ۱۰ دقیقه صبر کنید. پس از گذشت ۱۰ دقیقه می‌توانید قهوه‌ی خود را میل کنید. علاوه‌بر قهوه می‌توانید نوشیدنی‌های دیگری مانند چای و دمنوش را با این محصول خریداری کنید.

در کل باید بگویم به برند بیالیتی نه فقط لقب بهترین مارک فرنچ پرس داد، بلکه به خاطر قهوه جوش های عالی که دارد نیز باید لقب پادشاه تولید انواع قهوه ساز کلاسیک را داد.

قیمت خرید فرنچ پرس + طرز استفاده از فرنچ پرس

نام استارباکس برای خیلی از دوستداران قهوه آشنا است. یکی از محصولات این برند معروف، فرنچ پرس استارباکس کد New1 350 است.این محصول دارای مخزنی۳۵۰ میلی‌لیتری از جنس شیشه است. بدنه‌ و درب این فرنچ پرس از پلاستیک ساخته شده‌اند. افرنچ پرس استارباکس کد New1 350 دارای فیلتر داخلی است و به همراه پیمانه عرضه می‌شود.این فرنچ پرس در رنگ‌های مشکی مات، مشکی و ذغالی تولید شده‌اند.

قیمت خرید فرنچ پرس + طرز استفاده از فرنچ پرس

 

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید فرنچ پرس مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند دستگاه فرنچ پرس ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این دستگاه ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.( قیمت خرید بهترین مارک آسیاب ارزان )

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.