قیمت بهترین مارک سرویس چاقو و کارد آشپزخانه دیجی کالا

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزاری که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است، چاقوی آشپزخانه می باشد. استفاده از این وسیله‌ی کارآمد به گذشته‌های دور برمی‌گردد، یعنی در زمان پارینه سنگی، انسان‌ها به دنبال یافتن ابزاری برای بریدن شکار بودند. به گونه‌ای که سنگ‌های لبه صافی را انتخاب می‌کردند و به وسیله ابزار دیگری نوک آن را تیز می‌کردند و لبه‌هایش را صیقل می‌داند تا کارشان راحت‌تر شود. تا این که به تدریج چاقوها به شکل امروزی درآمدند.

سرویس چاقو آشپزخانه 7 پارچه وینر کد W7336B به همراه چاقو تیزکن

سرویس چاقو آشپزخانه چیست؟

ست چاقوی آشپزخانه در واقع ابزاری است که برای بریدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بریدن موادی از قبیل: گوشت، مرغ، ماهی، نان، میوه، کیک و… وظیفه‌ی کارد یا چاقوی آشپزخانه می‌باشد. امروزه در کنار سرویس چاقو، ابزار اضافی از قبیل: پوست کن، قیچی برای برش نان، ماهی و سوهان جهت تیز کردن چاقو وجود دارد. یکی از مزیت‌های سرویس کارد آشپزخانه داشتن ساطور می‌باشد که کار تکه کردن استخوان را راحت‌تر می‌نماید، علاوه بر این سرویس‌ها معمولا دارای استند یا پایه هستند و همین موضوع باعث می‌شود که فضای خیلی کمی را اشغال نمایند و زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه ببخشند.

سرویس چاقوی آشپزخانه یونیک

برند یونیک با سابقه درخشان و مطرح در زمینه لوازم آشپزخانه و با سرمایه گذاری چند شرکت از اروپا و خاورمیانه توانسته با نگرش جدید و افق تازه در مدرنیته و با ساخت کالاهای زیبا و با کیفیت در آشپزخانه در بازار جهانی رقابت نماید.ست چاقوی آشپزخانه یونیک  را در قسمت محصولات همچنین قیمت سرویس چاقو یونیک را مشاهده خواهید کرد. از خصوصیات محصولات یونیک می توان به ظاهر بی همتا، طرح منحصر به فرد و یکتا، رنگ بندی چشم نواز و قیمتی مناسب و غیر قابل مقایسه با برندهای دیگر در زمینه لوازم آشپزخانه اشاره کرد.

سرویس چاقوی آشپزخانه دسینی

دسینی برند معروف و معتبر ایتالیایی در تولید محصولات آشپزخانه زبان زد است. تنوع در محصولات، طراحی زیبا و کیفیت بالای این برند برای همگان شناخته شده است. این محصول با ظاهری زیبا و کارآیی آسان با کیفیتی قابل توجه رضایت شما را جلب خواهد نمود.

بهترین مارک چاقو آشپزخانه
  1. چاقو آشپزخانه موراکنیو
  2. چاقو آشپزخانه زولینگ
  3. چاقو آشپزخانه WMF
  4. چاقو آشپزخانه راکلند
  5. چاقو آشپزخانه برلینگر هاوس
  6. چاقو آشپزخانه جیفی نی
  7. چاقو آشپزخانه برناکو
  8. چاقو آشپزخانه ترامونتینا
  9. چاقو آشپزخانه فونیکس
  10. چاقو آشپزخانه باریکو

بهترین برند های چاقوی آشپزخانه به ترتیب چاقو آشپزخانه موراکنیو (ساخت سوئد)، چاقو آشپزخانه زولینگ (ساخت آلمان) و چاقوی WMF (ساخت فرانسه) هستند.

روش‌های نگهداری از سرویس چاقوی آشپزخانه:
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • بعد از استفاده، همه‌ی چاقوها را در جای مخصوص به خود قرار دهید.
  • حتما سعی کنید چاقوها را در پایه‌ی خودشان نگهداری نمایید، چون در غیر این صورت ممکن است با گذاشتن آنها در کشو یا قفسه، دست فرزند و یا خودتان آسیب ببیند.
  • برای شستن ست‌های چاقو از محلول آب و مایع ظرفشویی استفاده کنید، سپس با یک اسفنج نرم اقدام به شست‌و‌شوی چاقو نمایید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سرویس چاقوی آشپزخانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از نمونه سرویس چاقوی آشپزخانه دیجی کالا را جمع آوری کرده ایم و اطلاعات بیشتری از هر محصول را قرار داده ایم.برای خرید کباب پز و باربیکیو گازی ذغالی مناسب و ارزان این مقاله را مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.