با شلوار کتان سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم

سرمه‌ای یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌های لباس برای آقایان است. اما می‌دانید چه رنگ پیراهنی بیش‌تر به شلوار کتان سرمه ای می‌آید؟ همراه ما باشید.

با شلوار کتان سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم

یکی از پرکاربردترین رنگ‌های لباس برای آقایان سرمه‌ای است. فرقی نمی‌کند که در چه فصلی از سال هستید، بهار یا زمستان، سرمه‌ای رنگی است که می‌توانید همیشه آن را به تن کنید. البته ست کردن رنگ سرمه‌ای به راحتی رنگ‌هایی خنثی چون سفید و مشکی نیست؛ بلکه با یک انتخاب اشتباه شما به سادگی جذابیت خود را از دست می‌دهید. اگر برایتان سوال است که با شلوار کتان سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم برای این که به جواب خود برسید، در ادامه این مطلب با پنداریم همراه باشید .

پیراهن سفید

اولین پاسخ به شما در جواب سوال با شلوار کتان سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم پیراهن سفید است. ترکیب پیراهن سفید و شلوار سرمه‌ای معمولا اولین انتخاب آقایان است، از این رو که سبکی کلاسیک به ظاهرشان می‌بخشد و تلاش زیادی هم برای ست کردن نمی‌خواهد. اگر نمی‌خواهید کراوات ببندید، می‌توانید پیراهنی با یقه بزرگ‌تر به تن کنید.

پیراهن آبی کمرنگ

شلوار کتان سرمه‌ای و پیراهن آبی کمرنگ یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب آقایان است. خوبی این ترکیب‌بندی این است که دست شما را در انتخاب دستمال جیبی یا کراوات بازتر خواهد گذاشت. از آن‌جا که لباس‌هایتان در یک تونالیته رنگی است، شما می‌توانید اکسسوری‌های خود را متنوع و رنگی‌تر انتخاب کنید. این استایل کلاسیک است و اگر می‌خواهید به مراسمی رسمی بروید و برایتان این سوال پیش آمده که با شلوار کتان سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم پیراهن آبی کمرنگ پیشنهاد ما به شماست.

با شلوار کتان سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم

پیراهن صورتی کمرنگ

هر شخصی جسارت پوشیدن پیراهن صورتی رنگ را ندارد. پوشیدن پیراهن صورتی به همراه شلوار کتان سرمه‌ای برای آقایانی مناسب است که دوست دارند در جمع متفاوت باشند و همچون ستاره‌ای بدرخشند. البته سعی کنید رنگ صورتی که انتخاب می‌کنید، کمرنگ باشد. در این استایل، برای بستن کراوات نیز یکی از دو رنگ صورتی یا سرمه‌ای مناسب شما خواهد بود. 

با شلوار کتان سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم

پیراهن مشکی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهمانی‌های عصرانه، پیراهن مشکی به همراه شلوار کتان سرمه‌ای ست. البته برای این تیپ باید حواستان به رنگ شلوارتان باشد. از پوشیدن رنگ های روشن سرمه‌ای خودداری کنید؛ هر چه شلوار شما تیره‌تر باشد، بهتر است.

 

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم خرید پیراهن مردانه مناسب با شلوار کتان سرمه ای را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پیراهن مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین پیراهن های مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. (با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم )

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.