قیمت خرید شارژر ایفون ۱۱ و ایفون ۱۱ پرو مکس اصلی

گوشی های همراه آیفون به خاطر تجربه کاربری و کیفیت ساخت بالا بسیار محبوب می باشند. یکی از این گوشی ها سری آیفون 11 می باشد. لوازم جانبی گوشی‌های اپل مثل هندزفری و شارژر ایفون 11 و ایفون ۱۱ پرو مکس از جمله پرفروش‌ترین و پرکاربردترین لوازم جانبی در بین مصرف کنندگان این تلفن‌های همراه است. در این مقاله قصد داریم خرید شارژر ایفون ۱۱ و ایفون ۱۱ پرو مکس اصلی را بررسی نماییم و نکاتی راجب آنها ارائه دهیم.

 

انواع شارژر ایفون 11 و ایفون ۱۱ پرو مکس

شارژرهای اپل برای گوشی های سری ایفون 11 به دو مدل تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. شارژر بی سیم:

یک مدل از شارژرهای بی سیم مدل های ایفون 11 AirPower  می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگی است و برای شارژ کردن هم‌زمان چند دستگاه طراحی شده‌است. این مدل شارژر بصورت وایرلس و با استفاده از فناوری Qi گوشی های اپل و یا ساعت اپل و هندزفری بی سیم اپل را شارژ می کند. استفاده از شارژر بی‌سیم ایفون 11 واقعا ساده است و شما را از اتصال کانکتور شارژ به دستگاه‌هایتان بی‌نیاز می‌کند. کافی دستگاه مورد نظر‌ را روی AirPower  قرار دهید تا شارژ شدن آغاز شود. از مهمترین ویژگی های فنی ایرپاور باید به قابلیت شارژ سریع آن اشاره کنیم. این شارژر فست شارژ ایفون 11 گوشی شما را به صورت فست و در مدت زمان کوتاه تری شارژ خواهد کرد.

از دیگر شارژهای بی سیم اپل می توان شارژر MagSafe را نام برد که از آخرین استاندار Qi بهره می برد و به کمک نیروی مغناطیسی سرعت شارژ بالاتری دارد. تمام شارژرهای آیفون‌های عرضه شده از سال 2017 مانند شارژر اصلی آیفون 11 و شارژر اصلی ایفون ۱۱ پرو مکس از قابلیت شارژ بی‌سیم 7.5 واتی و استاندارد Qi بهره می‌بردند ولی این شارژر قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی دارد و فناوری Qi در آن بهبود یافته است.

  1. شارژر سیمی:

گوشی های آیفون به شدت نسبت به شارژر تقلبی و فیک حساس هستند. هنگام خرید شارژر ایفون ۱۱ و خرید شارژر آیفون ۱۱ پرو، باید دقت نمایید که برای حفظ سلامتی باتری گوشی های آیفون باید از اداپتور ایفون اصلی و کابل اصلی استفاده کنید. شارژر اصلی آیفون ۱۱، دارای طراحی فوق العاده جمع و جور است و از دو بخش تشکیل شده است:

  • کابل شارژر آیفون:

سیم شارژ اپل کیفیت بسیار خوبی دارد ولی معمولا به داشتن عمر کوتاه شهرت دارد و یکی از ویژگی‌های منفی گوشی‌های اپل که بسیاری را ناراحت کرده همین ماندگاری کم کابل‌هاست. این کابل دارای یک سر USB است که به آداپتور یا همان کلگی شارژر متصل می شود و سر دیگر لایتنینگ می باشد که به گوشی وصل می شود. اگر مدل آیفون شما 11 به بالاست و دوست دارید از قابلیت شارژ سریع ۱۸ وات بهره‌مند شوید باید نوع کابل شارژر آیفون خود را تغییر دهید و از سیم شارژ قوی تری استفاده نمایید.

  • آداپتور شارژر آیفون:

نسخه اورجینال کلگی شارژر آیفون به شیوه ای ساخته شده است، که اگر گوشی تا ساعت ها به برق وصل باشد زمانی که شارژ به 100 درصد برسد برق شارژر به صورت اتوماتیک متوقف می شود و فشار به باتری وارد نمی شود اما نسخه فیک آداپتور یا همان سری شارژ آیفون، آنقدر به باتری فشار وارد می کند که در مدت زمان کمی خودتان متوجه کاهش عملکرد صحیح باتری خواهید شد. همچنین کلگی شارژر آیفون به یک تبدیل نیاز دارد. تبدیل شارژر آیفون نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا آسیبی به آداپتور وارد نشود و استفاده از آن را راحت کند.

خرید شارژر ایفون 11
قیمت خرید شارژر ایفون 11

قیمت و خرید شارژر ایفون ۱۱

شارژرهای سری گوشی های ایفون 11 قیمت های متفاوتی دارند. با توجه به اصلی بودن یا فیک بودن شارژرهای مختلفی با قیمت های متنوع در بازار موجود می باشد. در زمان خرید شارژر آیفون ۱۱ پرو به مشخصات شارژر دقت نمایید تا مدل مناسب را خریداری نمایید. کابل شارژ ایفون 11 باید ولتاژ ورودی 5 ولت و آمپر خروجی 1 آمپر داشته باشد. با خرید فست شارژ ایفون ۱۱ می توانید گوشی آیفون 11 خود را در کمتر از 1 ساعت و 30 دقیقه فول شارژ کنید.

شارژر ایفون 11 و ایفون ۱۱ پرو مکس در دو کیفیت اورجینال اپل استور و چیپ تایوانی در بازار موجود می باشد که قیمت خرید آنها با یکدیگر متفاوت است و نسخه اصلی آن به دلیل داشتن کیفیت بیشتر دارای قیمت بیشتری می باشد.

 

در ادامه لیستی از چند شارژر ایفون 11 و ایفون 11 پرومکس باکیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر عکس یا آیتم مورد نظر اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.