قیمت نردبان تاشو و تلسکوپی آلومینیومی مخابراتی

نردبان از جمله ابزارهای بسیار کاربردی می باشد که انواع مختلفی نظیر نردبان تاشو، تلسکوپی، آلومینیومی و مخابراتی در بازار موجود می باشد و در هر خانه، فروشگاه، کارگاه یا کارخانه ای دیده می شود. از آنجایی که نردبان برای کار در ارتفاع بالا استفاده می شود و احتمال سقوط از آن و آسیب دیدگی وجود دارد، باید هنگام خرید آن دقت ویژه ای داشته باشید تا بهترین نردبان را خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی جهت خرید یک نردبان مفید و مناسب نوع کار و استفاده شما ارائه دهیم.

 

انواع نردبان

نردبان ها از نظر کارایی انواع مختلفی دارند و به طور کلی به دو مدل نردبان خانگی و نردبان صنعتی تقسیم می شوند که هر مدل کاربرد خاص خود را دارد. در این جا به بررسی چند نوع از نردبانهای پرکاربرد و پراستفاده در هردو مدل می پردازیم.

  1. نردبان تاشو:

این مدل نردبان دارای قابلیت تاشوندگی می باشد و می توان آن را برای هر بار استفاده نمودن باز و بسته کرد و جای کمی می گیرد. مدل های خانگی و صنعتی این نوع نردبان در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد. قیمت نردبان تاشو سقفی و ساده با توجه به جنس آن متفاوت می باشد. نردبان آلومینیومی استحکام خوب و وزن سبکی دارد و از قیمت بیشتری برخوردار است.

  1. نردبان تلسکوپی:

یکی از بهترین و پرفروش ترین نردبان ها که به راحتی می توان اندازه بلندی آن ها را تنظیم نمود و در نهایت با بهره گیری از قفل ارتفاع، میزان بلندی آن را تثبیت کرد، نردبان تلسکوپی می باشد. این مدل نردبان خود به دو نوع تلسکوپی ساده و تاشو تولید و عرضه می شود و با خاصیت جمع شدگی پایه‌ها به حالت تلسکوپی کمترین فضای لازم را اشغال می‌کند.

  1. نردبان مخابراتی یا کشویی:

در نردبانهای مخابراتی از پروفیل های کشویی استفاده می شود تا قابلیت تطبیق پذیری در ارتفاع را بدست آورید و با تکیه نردبان به دیوار یا یک سازه ، به مکان مورد نظر برسید. این نوع نردبان کاربرد نیمه صنعتی دارد و جز نردبان های نیمه سنگین قلمداد می شوند. دلیل نامگذاری این نوع نردبانها استفاده شرکت مخابرات از این مدل می باشد. قیمت نردبان آلومینیومی مخابراتی به دلیل جنس و کیفیت بالای آن و همچنین وزن سبک و کارایی زیاد بالاتر از مدل های دیگر می باشد.

  1. نردبان ساده:

این مدل نردبانها که همان نردبان های سنتی می باشند عمدتا از جنس چوب هستند که از دو الوار بلند برای ستونهای نردبان و چندین قطعه چوب کوتاه و هم اندازه برای پله های نردبان، تشکیل می شود. رایج ترین نوع نردبان در طول سالیان قدیم تا به امروز نردبان های ساده می باشند. امروزه از این نردبان بیشتر برای باغ های کشاورزی و برداشت میوه استفاده می شود.

خرید نردبان تاشو

نکات مهم هنگام خرید نردبان

به دلیل تنوع بالای نردبان ها در جنس، طرح و مدل و همچنین کاربردهای مختلف آنها، برای خرید بهترین نردبان باید به نکاتی توجه فرمایید که عبارتند از:

  • کاربرد نردبان:

اولین نکته ای که هنگام خرید نردبان باید به آن توجه کنید، نوع کاربرد نردبان می باشد که باید متناسب با فضا و کار خود مناسبترین مدل را انتخاب نمایید.

  • جنس نردبان:

امروزه برای ساخت نردبان ها از متریال های گوناگونی نظیر: چوب، آهن، آلومینیوم، استیل و همچنین پلاستیک استفاده می شود که شما بایستی با توجه به نوع نیاز و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید یک نردبان مناسب نمایید.

  • پله های نردبان:

پله های این نوع از محصول در کنار طراحی و مقاومت بالای خود در برابر فشار و ضربه، باید دارای حدفاصل مناسبی از یکدیگر نیز باشند و سبب ایجاد تعادل برای اشخاصی شوند که از آن ها در ارتفاعات مختلف استفاده می کنند. همچنین سطح پله ها بایستی از مساحت مطلوبی برخوردار باشد تا شما بتوانید به راحتی پایتان را بر روی آن قرار دهید.

  • ارتفاع نردبان:

با توجه به نوع مصرف شما باید نردبانی را انتخاب کنید که مناسبترین ارتفاع را داشته و کوتاه و بلند نباشد و همچنین وزن آن مناسب باشد تا هنگام حمل و نقل آن دچار مشکل نشوید.

 

قیمت نردبان

از آنجایی که انواع مختلفی از نردبان ها در بازار موجود می باشد که دارای جنس، طرح، مدل و کاربردهای گوناگونی هستند، قیمتهای آنها نیز متفاوت می باشد. برای مثال قیمت نردبان آلومینیومی از نردبان چوبی به مراتب بیشتر است، چون نردبان آلومینیومی بسیار وزن سبکی دارد و حمل و نقل آسان می باشد. در بین نردبانهای موجود در بازار قیمت نردبان تاشو آسان کار با توجه به مدل آن بسیار مناسب می باشد.

 

در ادامه لیستی از چند نمونه انواع نردبان باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.