راهنمای خرید 20 مدل بهترین تبلت سامسونگ سال 2022

شرکت سامسونگ عملا ثابت کرده است که به عنوان یک سازنده تمام عیار در ساخت هر محصول برتری دست دارد. یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی این شرکت تبلت سامسونگ می باشد که در انواع مختلف با امکانات متنوع در بازار موجود می باشد.

تبلت‌های سامسونگ به خاطر کیفیت و قیمت معقول‌شان مشهور هستند. طی سا‌ل‌های اخیر، سامسونگ هر سال چندین تبلت جدید را به بازار ارائه کرده است که در این مطلب قصد داریم به بررسی قیمت خرید بهترین تبلت سامسونگ درسال 2021 و نکات خرید تبلت سامسونگ بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید تبلت سامسونگ را دارید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

نکات خرید تبلت سامسونگ

شاید تبلت های سامسونگ از نظر قدرت سخت افزای و یا حتی طراحی و شکل ظاهری به پای آیپد پروهای اپل نرسند، اما برخی از تبلت های سامسونگ با توجه به قیمت نسبتا مناسب، ویژگی‌ها و امکانات خوبی که ارائه می‌کنند، می توانند گزینه های مناسبی برای کاربران آنها باشند. هنگام خرید تبلت سامسونگ باید به یک سری نکات توجه نمود که عبارتند از:

نوع نیاز شما و کاربرد تبلت

مهمترین نکته این است که نوع کار و هدف خود را از خرید تبلت سامسونگ مشخص نمایید. برای مثال تبلت را بعنوان وسیله کار یا برای تماشای فیلم و عکس و دیگر موارد نیاز دارید؟ امکان اتصال به اینترنت برایتان مهم است یا نه؟ نوع نیاز شما باید مشخص باشد تا بتوانید بهترین تبلت سامسونگ که مناسب کار شما باشد را خرید نمایید.

ابعاد تبلت

تبلت‌های امروزی با سیستم‌عامل، طراحی، کیفیت صفحه‌نمایش و پردازنده‌های مختلف ساخته می‌شوند. ابعاد تبلت‌ها بسیار متنوع است. تبلتهای سامسونگ در بازار با ابعاد بین 7 تا 17 اینچ موجود می باشند.

وزن و کیفیت ساخت تبلت

کیفیت ساخت تبلتهای سامسونگ بسیار خوب می باشد و از قطعات درجه یک و همچنین ظاهر زیبایی برخوردار هستند. اگر کار شما به گونه ای است که استفاده زیادی از تبلت دارید و مدت طولانی تری آن را با دستان خود نگه می دارید باید تبلتی با وزن پایین انتخاب کنید تا دچار خستگی و مشکل هنگام استفاده نشوید.

پردازنده تبلت

پردازنده تبلت شما باید دارای قدرت کافی برای اجرای انواع برنامه ها را داشته باشد. سامسونگ در کنار حضور در بازار موبایل، فعالیت پررنگی در صنعت تراشه دارد و تراشه‌ی اختصاصی با نام اگزینوس Exynos می‌سازد. تبلت‌های سامسونگ عموما به پردازنده‌هایی مجهز می‌شوند که می‌توانند اپلیکیشن‌ها را به ‌شکل روان اجرا کنند. همانند دنیای موبایل، پردازنده‌های رده‌پایین ارزان‌قیمت تبلت‌ها نیز از چهار هسته‌‌ بهره می‌برند که خرید آن‌ها دیگر توصیه نمی‌شود. پردازنده‌های توانمند‌تر تبلت‌ها به عموما ۸ یا تعداد بیشتری از هسته مجهز هستند. حافظه‌ی رم نیز مانند گوشی‌های هوشمند، در تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها است. پیشنهاد می‌کنیم تبلتی با حداقل ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خریداری کنید تا تضمین خوبی از عملکرد بدون مشکل آن در اجرای اپلیکیشن‌های سنگین و کاربری مناسب طی سال‌های آینده داشته باشید.

صفحه نمایش تبلت

صفحه‌نمایش تبلت باید زاویه‌ی دید گسترده، وضوح زیاد و پنلی با توانایی نمایش صحیح رنگ‌ها داشته باشد. بسیاری از افراد تبلت را اصلی‌ترین وسیله برای تماشای فیلم می‌دانند و به ‌همین دلیل صفحه‌نمایش در تبلت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. صفحه نمایش تبلت های سامسونگ دارای بالاترین کیفیت هستند و از اشباع رنگ، وضوح تصویر (رزولوشن) و تراکم پیکسلی خوبی برخوردارند.

خرید تبلت سامسونگ

قیمت تبلت سامسونگ

تبلت های سامسونگ به دلیل تنوع زیاد و امکانات متفاوت باهم قیمت های مختلفی دارند. قیمت تبلت سامسونگ با توجه به مشخصات آن تعیین می شود و هرچقدر کارایی و مشخصات و امکانات تبلت بالاتر باشد به همان نسبت قیمت نیز بالاتر می رود. قیمت تبلت ارزان سامسونگ به دلیل امکانات کم و همچنین فیک بودن آن می باشد. بعضی از شرکت ها اقدام به تولید تبلتهای فیک با نام سامسونگ می کنند که محصولات آنها قیمت ارزانتری در بازار دارند.

تبلت های پرطرفدار و محبوب سامسونگ

تبلت سامسونگ T295

تبلت سامسونگ t295به علت قیمت به صرفه و دارا بودن امکانات مناسب یکی از محبوبترین تبلت های شرکت سامسونگ می باشد. در ایران از این تبلت میان رده بیشتر برای دانش آموزان و اجرای برنامه های مدارس مثل اپلیکیشن شاد استفاده می شود.

تبلت سامسونگ T515

یکی از تبلت های 10 اینچی که در سال 2019 از ارائه شد، تبلت سامسونگ t515می باشد. این محصول یکی از تبلت های میان‌رده بسیار محبوب می باشد که با قیمتی نسبتا مناسبی که دارد با اقبال خوبی در بازار ایران مواجه شده است. صفحه نمایش فول اچ دی، بدنه فلزی، سی پی یو دو هسته ای 1.8GHz و شش هسته ای 1.6GHz گیگاهرتز و سیستم عامل اندروید 9 از مهمترین مزایای این محصول می باشد.

تبلت سامسونگ A6

تبلتA6 TAB  یکی از ارزان‌ترین و بهترین تبلت‌های تولید شده توسط سامسونگ است که در سال 2016 روانه بازار شد. این تبلت بر خلاف ابعاد کوچکش، از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فوق العاده ای برخوردار بوده و قیمت تبلت سامسونگ a6 نسبتا ارزان است. این تبلت با کیفیت و بسیار خوش‌دست می باشد که از اینترنت 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت سامسونگ S6

گلکسی تب اس 6 در واقع قدرتمندترین تبلت اندرویدی موجود در بازار به شمار می آید که به نمایشگر 10.5 اینچی مجهز شده و در کنار قابلیت هایی مثل قلم بروز شده اس پن، حالت دسکتاپ DEX، ترکیب سخت افزاری قدرتمند، اسپیکر های استریو و … امکانات متنوع و کاملی را در اختیار می گذارد. قیمت تبلت سامسونگ s6به دلیل کیفیت ساخت و امکانات زیاد بسیار بالا می باشد و قشر خاصی از افراد توانایی خرید آن را دارند.

در ادامه لیستی از بهترین تبلت های سامسونگ باکیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی هرعکس یا تصویر مورد نظر، می توانید اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.