راهنمای خرید 25 مدل بهترین تبلت لنوو سال 2022

شرکت چینی لنوو که در زمینه تولید انواع لبتاپ بسیار موفق می باشد در زمینه موبایل و تبلت هم حرف هایی برای گفتن دارد. تبلت لنوو یکی از بهترین برند های مشهور با قیمت خرید مناسب و ارزان است. شرکت لنوو علاوه بر تولید تلبت اندرویدی، انواع مدل های ویندوزی تبلت را نیز در سطح دنیا تولید و عرضه کرده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات خرید تبلت لنوو بپردازیم و ویژگی ها و مشخصات این تبلت پرفروش را ارائه دهیم.

نکات خرید تبلت لنوو

شاید تبلت های لنوو از نظر قدرت سخت افزای و یا حتی طراحی و شکل ظاهری به پای آیپد پروهای اپل و یا تبلت های سامسونگ نرسند، اما برخی از تبلت های لنوو با توجه به قیمت نسبتا مناسب، ویژگی‌ها و امکانات خوبی که ارائه می‌کنند، می توانند گزینه های مناسبی برای کاربران آنها باشند. هنگام خرید تبلت لنوو باید به یک سری نکات توجه نمود که عبارتند از:

نوع نیاز شما و کاربرد تبلت

مهمترین نکته این است که نوع کار و هدف خود را از خرید تبلت لنوو مشخص نمایید. برای مثال تبلت را بعنوان وسیله کار یا برای تماشای فیلم و عکس و دیگر موارد نیاز دارید؟ امکان اتصال به اینترنت برایتان مهم است یا نه؟ نوع نیاز شما باید مشخص باشد تا بتوانید بهترین تبلت لنوو که مناسب کار شما باشد را خرید نمایید.

ابعاد تبلت

تبلت‌های امروزی با سیستم‌عامل، طراحی، کیفیت صفحه‌نمایش و پردازنده‌های مختلف ساخته می‌شوند. ابعاد تبلت‌ها بسیار متنوع است. تبلتهای لنو در بازار با ابعاد بین 6 تا 10 اینچ موجود می باشند. تبلت لنوو 10 اینچ از محبوبترین محصولات این شرکت می باشد که در کنار ابعاد مناسب امکانات خوبی نیز دارد.

وزن و کیفیت ساخت تبلت

کیفیت ساخت تبلتهای لنوو خوب می باشد و استانداردهای لازم را داراست و از قطعات درجه یک و همچنین ظاهر زیبایی برخوردار هستند. اگر کار شما به گونه ای است که استفاده زیادی از تبلت دارید و مدت طولانی تری آن را با دستان خود نگه می دارید باید تبلتی با وزن پایین انتخاب کنید تا دچار خستگی و مشکل هنگام استفاده نشوید.

پردازنده تبلت

پردازنده تبلت شما باید دارای قدرت کافی برای اجرای انواع برنامه ها را داشته باشد. تبلت‌های لنوو عموما به پردازنده‌هایی مجهز می‌شوند که می‌توانند اپلیکیشن‌ها را به ‌شکل روان اجرا کنند. همانند دنیای موبایل، پردازنده‌های رده‌پایین ارزان‌قیمت تبلت‌ها نیز از چهار هسته‌‌ بهره می‌برند که خرید آن‌ها دیگر توصیه نمی‌شود. پردازنده‌های توانمند‌تر تبلت‌ها به عموما ۸ یا تعداد بیشتری از هسته مجهز هستند. حافظه‌ی رم نیز مانند گوشی‌های هوشمند، در تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها است. پیشنهاد می‌کنیم تبلتی با حداقل ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خریداری کنید تا تضمین خوبی از عملکرد بدون مشکل آن در اجرای اپلیکیشن‌های سنگین و کاربری مناسب طی سال‌های آینده داشته باشید.

صفحه نمایش تبلت

صفحه‌نمایش تبلت باید زاویه‌ی دید گسترده، وضوح زیاد و پنلی با توانایی نمایش صحیح رنگ‌ها داشته باشد. بسیاری از افراد تبلت را اصلی‌ترین وسیله برای تماشای فیلم می‌دانند و به ‌همین دلیل صفحه‌نمایش در تبلت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. صفحه نمایش تبلت های لنوو دارای کیفیت خوبی هستند و از اشباع رنگ، وضوح تصویر (رزولوشن) و تراکم پیکسلی خوبی برخوردارند.

خرید تبلت لنوو

قیمت تبلت لنوو

تبلت های لنوو به دلیل تنوع زیاد و امکانات متفاوت باهم قیمت های مختلفی دارند. قیمت تبلت lenovo با توجه به مشخصات آن تعیین می شود و هرچقدر کارایی و مشخصات و امکانات تبلت بالاتر باشد به همان نسبت قیمت نیز بالاتر می رود.

تبلت های پرطرفدار و محبوب لنوو

تبلت لنوو E7

تبلت لنوو e7 یکی ار ارزانترین تبت هایی است که می توانید خریداری کنید و یکی از اولین تبلت هایی است که با سیستم عامل اندروید گو (Android Go) عرضه می شود. تبلت Tab E7 لنوو دارای طراحی و ساخت ساده ای است، بدنه آن کاملا پلاستیکی است و شما تنها می توانید این تبلت را در رنگ مشکی خریداری کنید. صفحه نمایش، دوربین، پردازنده و سایر امکانات این تبلت بسیار معمولی می باشد.

تبلت لنوو M7

تبلت لنوو m7دارای صفحه نمایش 7 اینچی است که کیفیت مناسبی دارد. رم این تبلت 2 گیگ می باشد و دارای حافظه داخلی 16 گیگ است. قابلیت نصب سیمکارت و پشتیبانی از اینترنت 4G را داراست. تبلت لنوو m7 گزینه مناسبی برای تماشای فیلم و عکس و وب گردی می باشد.

تبلت لنوو TAB3 7

قیمت تبلت لنوو tab3 7 بالا نیست و در نسخه‌های متعددی طراحی شده که هر کدام از آنها در نسل ارتباطاتی ، حافظه داخلی و دوربین تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. این تبلت در دو نسخه حافظه 8 و 16 گیگابایتی عرضه می‌شود و دارای صفحه نمایشی 7 اینچی از نوع IPS است که رزولوشنی در حدود 1024×600 و تراکم پیکسل 170ppi  و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارا می باشد.

در ادامه لیستی از چند مدل تبلت لنوو باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هرتصویر یا آیتم موردنظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.