راهنمای خرید 23 مدل بهترین تبلت هواوی در سال 2022

شرکت هوای از تازه واردان حوزه تکنولوژی و وسایل ارتباطی نظیر تلفن همراه و تبلت می باشد که محصولاتی باکیفیت اما قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. در این مقاله قصد داریم نکات خرید تبلت های این شرکت و چند محصول محبوب و پرفروش آن را بررسی نماییم. با ما همراه باشید.

نکات خرید تبلت هواوی

شاید تبلت های هواوی از نظر قدرت سخت افزای و یا حتی طراحی و شکل ظاهری به پای آیپد پروهای اپل و تبلت های سامسونگ نرسند، اما برخی از تبلت های هواوی با توجه به قیمت نسبتا مناسب، ویژگی‌ها و امکانات خوبی که ارائه می‌کنند، می توانند گزینه های مناسبی برای کاربران آنها باشند. هنگام خرید تبلت هواوی باید به یک سری نکات توجه نمود که عبارتند از:

نوع نیاز شما و کاربرد تبلت

مهمترین نکته این است که نوع کار و هدف خود را از خرید تبلت هواوی مشخص نمایید. برای مثال تبلت را بعنوان وسیله کار یا برای تماشای فیلم و عکس و دیگر موارد نیاز دارید؟ امکان اتصال به اینترنت برایتان مهم است یا نه؟ نوع نیاز شما باید مشخص باشد تا بتوانید بهترین تبلت هواوی که مناسب کار شما باشد را خرید نمایید.

ابعاد تبلت

تبلت‌های امروزی با سیستم‌عامل، طراحی، کیفیت صفحه‌نمایش و پردازنده‌های مختلف ساخته می‌شوند. ابعاد تبلت‌ها بسیار متنوع است. تبلتهای هواوی در بازار با ابعاد مختلفی موجود می باشند.

وزن و کیفیت ساخت تبلت

کیفیت ساخت تبلتهای هواوی خوب می باشد و از قطعات باکیفیت و همچنین ظاهر زیبایی برخوردار هستند. اگر کار شما به گونه ای است که استفاده زیادی از تبلت دارید و مدت طولانی تری آن را با دستان خود نگه می دارید باید تبلتی با وزن پایین انتخاب کنید تا دچار خستگی و مشکل هنگام استفاده نشوید.

پردازنده تبلت

پردازنده تبلت شما باید دارای قدرت کافی برای اجرای انواع برنامه ها را داشته باشد. تبلت‌های هواوی عموما به پردازنده‌هایی مجهز می‌شوند که می‌توانند اپلیکیشن‌ها را به ‌شکل روان اجرا کنند. همانند دنیای موبایل، پردازنده‌های رده‌پایین ارزان‌قیمت تبلت‌ها نیز از چهار هسته‌‌ بهره می‌برند که خرید آن‌ها دیگر توصیه نمی‌شود. پردازنده‌های توانمند‌تر تبلت‌ها به عموما ۸ یا تعداد بیشتری از هسته مجهز هستند. حافظه‌ی رم نیز مانند گوشی‌های هوشمند، در تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها است. پیشنهاد می‌کنیم تبلتی با حداقل ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خریداری کنید تا تضمین خوبی از عملکرد بدون مشکل آن در اجرای اپلیکیشن‌های سنگین و کاربری مناسب طی سال‌های آینده داشته باشید.

صفحه نمایش تبلت

صفحه‌نمایش تبلت باید زاویه‌ی دید گسترده، وضوح زیاد و پنلی با توانایی نمایش صحیح رنگ‌ها داشته باشد. بسیاری از افراد تبلت را اصلی‌ترین وسیله برای تماشای فیلم می‌دانند و به ‌همین دلیل صفحه‌نمایش در تبلت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. صفحه نمایش تبلت های هواوی دارای کیفیت مناسبی هستند و از اشباع رنگ، وضوح تصویر (رزولوشن) و تراکم پیکسلی متوسطی برخوردارند.

خرید تبلت هواوی

قیمت تبلت هواوی

تبلت های هواوی به دلیل تنوع زیاد و امکانات متفاوت باهم قیمت های مختلفی دارند. قیمت huawei tablet با توجه به مشخصات آن تعیین می شود و هرچقدر کارایی و مشخصات و امکانات تبلت بالاتر باشد به همان نسبت قیمت نیز بالاتر می رود. تبلت ارزان قیمت هواوی به دلیل امکانات کم مناسب کارهای حرفه ای نمی باشد. از این تبلت های ارزان می توان فقط برای تماشای عکس و فیلم و وب گردی استفاده نمود.

شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت huawei tablet به سایت های فروش اینترنتی موبایل، تبلت و لوازم کامپیوتری معتبر مراجعه نمایید.

تبلت های پرفروش هواوی

تبلت هواوی T3

تبلت هواوی t3 در سه مدل 7، 8 و 10 اینچی به بازار عرضه شده است. که مدل‌های 8 و 10 اینچی، از نظر رزولوشن، پردازنده، دوربین و باتری، کیفیت بالاتری نسبت به مدل 7 اینچی دارند. این تبلت هواوی تبلتی میان‌رده با پردازنده‌ای 4 هسته‌ای می باشد که به‌دلیل پشتیبانی از سیم‌کارت، امکان برقراری ارتباط تلفنی و اتصال به شبکه‌های ارتباطی 3G و 4G را فراهم می‌کند. قیمت تبلت هواوی t3 10 به دلیل داشتن امکانات بالاتر از سایر مدلها بالاتر می باشد.

تبلت هواوی T5

تبلت مدیاپد تی ۵ هواوی با نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی، پردازنده 8 هسته ای، کیفیت ساخت مناسب، امکان استفاده از سیم‌کارت برای تماس و … یکی از تبلت های محبوب هواوی می باشد که قیمت مناسبی دارد. تبلت هواوی t5 برای کارهای روزمره مانند تماشای فیلم، مطالعه‌ی کتاب و وب‌گردی گزینه خوبی می باشد.

تبلت هواوی T1

این تبلت دستگاهی مقرون به‌صرفه است که می‌تواند کارهای بسیاری انجام دهد و آنها را ساده‌تر کند و قیمت ارزانی دارد. تبلت هواوی t1یک تبلت 7 اینچی با رزولوشن 600 در 1024 پیکسل است که باتری 4100 میلی آمپر دارد. تراشه اصلی این دستگاه Spreadtrum SC7731G است که پردازنده 4 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali 400 MP و رم 1 گیگابایتی داخل خود جای داده. این محصول در دو مدل ارائه می‌شود که حافظه داخلی متفاوتی دارند: مدل پایه حافظه 8 گیگابایتی دارد و مدل دوم حافظه 16 گیگابایتی.
پردازنده 4 هسته‌ای این محصول فرکانس 1.2 گیگاهرتز دارد. از لحاظ عملکرد، این تبلت مشکلی ندارد و نیازهای کاربر عادی را، که از اپ‌های پیام‌رسان، شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های آنلاین استفاده می‌کند، برطرف می‌سازد.

در ادامه لیستی از انواع تبلت هواوی باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر عکس یا آیتم مورد نظر اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.