قیمت خرید شارژر تایپ سی c سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان تلفن های همراه و لوازم جانبی آنها در دنیا می باشد. محصولات سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. یکی از محصولات این شرکت که بسیار پراستفاده می باشد، شارژر تایپ سی c سامسونگ است. در این مقاله قصد داریم نکاتی جهت خرید شارژر تایپ سی c سامسونگ و همچنین انواع کابل شارژ آن مثل کابل شارژ سریع تایپ سی اصلی سامسونگ نکاتی را بررسی نماییم.

 

شارژر سامسونگ

شرکت سامسونگ بهمراه گوشی های همراه خود یک عدد شارژر نیز عرضه می کند. اما گاهی اوقات افراد نیاز به شارژر دارند که می توانند به صورت تکی شارژر سامسونگ را خریداری نمایند. شارژر سامسونگ دارای 2 مدل می باشد:

  1. شارژر بی سیم سامسونگ:

این مدل شارژر بدون سیم و آداپتور می باشد و از طریق بلوتوث یا وای فای شارژدهی را انجام می دهد. چندین مدل شارژر بی سیم سامسونگ در بازار موجود می باشد که طرح و اندازه های مختلفی دارند و هرکدام ویژگی های خاصی دارند. برای مثال بعضی از مدل ها فقط قابلیت شارژ گوشی به صورت تکی یا چندتایی را دارند و بعضی مدلهای شارژر بی سیم سامسونگ، علاوه بر شارژ کردن تلفن همراه می توانند همزمان ساعت سامسونگ و یا هندزفری بلوتوث سامسونگ را شارژ نمایند.

  1. شارژر سیمی سامسونگ:

شارژرهای سیمی اصلی سامسونگ که رایج ترین مدل شارژر می باشند از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. این مدل شارژر دارای دو قسمت است:

  • کابل شارژر سامسونگ:

سیم شارژر سامسونگ دارای دوسر می باشد که یک سر آن دارای پورت USB است که به آداپتور یا کلگی متصل می شود و سر دیگر آن پورت  micro USB یا Type C می باشد که به گوشی یا تبلت وصل می شود. کابل شارژ تایپ سی سامسونگ فقط برای بعضی از گوشی های این شرکت طراحی شده است و قابل استفاده برای همه گوشی ها نمی باشد. بعضی از شارژرهای سامسونگ دارای کابل فست شارژ هستند که باعث شارژ سریع گوشی سامسونگ می شوند.

  • آداپتور شارژر سامسونگ:

کلگی یا آداپتورهای سامسونگ دارای انواع مختلفی از نظر میزان آمپر و طرح و مدل هستند که هرکدام از آنها برای گوشی های مختلفی مناسب می باشد. این آداپتورها دارای یک درگاه USB هستند که کابل به آن متصل می شود. همچنین بعضی از مدل های آن برای وصل شدن به پریزهای برق نیاز به تبدیل دارند.

خرید شارژر تایپ سی

شارژر تایپ سی سامسونگ

کابل شارژ تایپ سی توسط انجمن توسعه دهندگان تکنولوژی USB به عنوان استاندارد جهانی در جهت یکپارچه کردن پورت و اتصال‌دهنده تمام دستگاه‌ها، طراحی شده است. با استفاده از کابل تایپ سی برای تمام دستگاه‌ها، مشکل داشتن کابل‌های متنوع و متفاوت برای دستگاه‌های مختلف حل خواهد شد. این تکنولوژی به سریع تر شارژ شدن، افزایش سرعت تبادل اطلاعات و البته افزایش عمر مفید پورت شارژ، مسیر شارژ و باتری آنها منجر شده است.

علاوه بر این که از فناوری تایپ سی در کابل‌های پر سرعت شارژر گوشی‌های سامسونگ نیز استفاده می‌شود به عنوان یک کابل پرسرعت هم برای تبادل اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابل شارژرتایپ سی سامسونگ برگشت پذیر می‌باشد، یعنی زمانی که قصد دارید کابل شارژ را به گوشی خود وصل کنید دیگر لازم نیست که به دنبال جهت گیری درست آن باشید. می‌توانید از هر طرف کابل را به پورت گوشی خود متصل نمایید.

 

قیمت شارژر تایپ سی سامسونگ

کابل های تایپ سی درست مانند دیگر کابل های شارژر قیمت های متفاوتی دارند. باید در زمان خرید شارژر تایپ سی به این نکته توجه کرد که شارژر شما از کدام دسته شارژرها می‌باشد، زیرا برخی از این کابل‌ها یک طرف نوع سی و برخی دو طرف نوع سی دارند. همچنین قیمت کابل شارژر تایپ سی با توجه به کیفیت و نوع ساخت آن و همچنین برند تولید کننده اش متفاوت می باشد.

کابل شارژ سریع تایپ سی اصلی سامسونگ قیمت بالاتری به نسبت مدل های فیک آن دارد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. برای اطلاع از قیمت کابل شارژ تایپ سی، می توانید در سایت های فروش اینترنتی  قیمت شارژر و کابل مورد نظر خود را مشاهده و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید.

 

در ادامه لیستی از چند شارژر تایپ سی و کابل شارژ تایپ سی باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر عکس یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.