قیمت خرید انواع لامپ ال ای دی led سقفی

لامپ ال ای دی (لامپ led) نوعی لامپ است که از دیود نورافشان جهت روشنایی استفاده می کند. بعبارت دیگر، این لامپ یک دیود نورافشان نیمه رسانا است که در زمان عبور جریال الکتریسیته از آن، نور مرئی منتشر می شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از لامپ های ال ای دی سقفی بسیار رایچ شده است. به همین دلیل، در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید این نوع لامپ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه شوید.

 

خرید لامپ ال ای دی سقفی

مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر لامپ های ال ای دی سقفی باعث شده تا تقاضا برای خرید این نوع لامپ ها روز به روز بیشتر شود. تنوع لامپ های ال ای دی سبب شده تا خریدن این محصول کمی دشوار بنظر برسد. اما نگران نباشید. ما به شما 4نکته ضروری  که بایستی در زمان خرید لامپ ال ای دی در نظر داشته باشید، را بیان می کنیم تا با اطلاعات بیشتر اقدام به خرید نماید.

قیمت خرید انواع لامپ ال ای دی led سقفی

1-داشتن گواهی استاندارد

یک لامپ کم مصرف ال ای دی می بایست گواهی استاندارد ایران را داشته باشد. البته داشتن گواهی استاندارد اروپایی می تواند مهر تاییدی بر کیفیت بالای این محصول باشد. لامپ های استاندارد در مقایسه با لامپ های رشته ای تا 90 درصد صرفه جویی برق دارند. عمر این لامپ ها نیز تقریبا 15 برابر لامپ های رشته ای می باشد.

با خرید لامپ با کیفیت نه تنها احساس آرامش بهتری خواهید داشت، بلکه هزینه کمتری بابت پول برق نیز می پردازید.

 

2-نوع لامپ ال ای دی

لامپ های ال ای دی سقفی انواع مختلفی دارند. و هرکدام از آنها برای محل مشخصی کاربرد دارد. بعنوان مثال، در کافی شاپ ها و رستوران ها بیشتر از لامپ فیلامنتی استفاده می شود. این درجالی است که لامپ اشکی در آباژورها و لوسترها کاربرد دارد.

همچنین، از لامپ حبابی برای منازل مسکونی، مکان های عمومی، چراغ مطالعه و چراغ خواب استفاده می شود. برای محیط هایی که به روشنایی بیشتری نیاز دارند مانند میوه فروشی ها و سوله  های تولید از لامپ قارچی استفاده می شود.

پنل های ال ای دی نیز مناسب مراکز تجاری، بانک ها، بیمارستان ها، اتاق کنفرانس و سالن نمایشگاه می باشد.

3-رنگ نور لامپ

رنگ نور در لامپ های رشته ای زرد است. اما لامپ های ال ای دی تنوع رنگ بیشتری دارند. بنفش، قرمز، زرد و سفید نمونه هایی از رنگ های لامپ ال ای دی سقفی هستند.

در محیط خانه بهتر است از رنگ نوری شبیه نور لامپ های رشته ای استفاده شود تا حس ارامش و گرمی بیشتری القا شود. نور سفید بیشتر مناسب محیط های کاری و محل هایی است که به روشنایی زیاد نیاز دارند. مانند کارگاه ها، دفاتر اداری، سالن های ورزشی، سالن انتظار، بانک ها و مراکز آموزشی و…

 

4-مدت ضمانت

لامپ های ال ای دی سقفی استانداردهمگی دارای ضمانت نامه هستند. این ضمانت بین یک تا دوسال متغییر است. در زمان خرید بایستی مدت زمان ضمانت لامپ را بررسی کنید. هر چه خرید شما به تاریخ تولید بیشتر باشد، مدت ضمانت لامپ بیشتر خواهد بود.

5-قیمت لامپ

قیمت لامپ ال ای دی سقفی با توجه به برند و توان آن متغییر است. طبیعتا برندهای باکیفیت محصولات خود را با قیمت بالاتری در بازار عرضه می کنند زیرا از استانداردهای داخلی و بین المللی برخوردار می باشند.

 

در ادامه لیستی از چند فازمتر حرفه ای باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.