قیمت خرید 16 مدل کتونی آل استار All Star اصل و اورجینال

 

برای داشتن یک استایل و تیپ خوب باید به کفش ها اهمیت ویژه ای داد. داشتن یک کفش زیبا و شیک باعث جذابیت استایل شما می شود. در این میان کفش های اسپرت می توانند بیشترین هماهنگی را در ست لباس و پوشش شما ایجاد کنند و با طرحهای متنوع و زیبای خود باعث درخشیدن استایل شما گردند. یکی از کفش های اسپرت که علاقه مندان زیادی دارد و یک مدل منحصر به فرد و خاص می باشد کتونی آل استار است. اگر می خواهید شما هم معجزه کتونی آل استار اصل و اورجینال را در استایل خود ببینید این مقاله را تا انتها دنبال کنید و به نکاتی که جهت خرید کتونی آل استار ارائه می دهیم، توجه فرمایید.

 

تاریخچه برند آل استار

نام کامل این کتونی Converse Chuck Taylor All Star می باشد که به اختصار کتونی الستار نامیده می شود. برند کانورس در سال ۱۹۰۸ میلادی تاسیس شد و در سال ۲۰۰۳ به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کفش نایک درآمد. کتونی آل استار سال ۱۹۱۷ به عنوان یک کفش ورزشی آغاز به کار کرد و به سرعت به کفش شماره یک بسکتبال تبدیل شد. در واقع شهرت واقعی کفش آل استار زمانی آغاز شد که به کفش رسمی تیم ملی بسکتبال آمریکا تبدیل شد.

 

جنس کتونی all star

کتونی آل استار اصل از جنس های مختلفی همچون چرم طبیعی ، چرم مصنوعی ، مش و پارچه ای تولید می شود. که جنس مش به دلیل داشتن مقاومت بالا ، قابلیت گردش هوا و انعطاف پذیری خوب از بهترین کیفیت برخوردار است. هنگام خرید کتونی الستار بهتر است به اصلی و تقلبی بودن آن توجه فرمایید.

قیمت خرید کتونی آل استار اصل

انواع کتونی آل استار اصل اورجینال

با گذشت زمان آل‌استار برای اینکه بتواند بازار بیشتری برای کفش‌های خود داشته باشد و مشتریان جدیدی برای آن‌ها پیدا کند، شروع به طراحی با اضافه کردن رنگ‌های شاد و زیبا برای گروه سنی کودکان و نوجوانان و همچنین بانوان کرد. این خلاقیت‌ها در کفش‌های آل‌استار موفقیت چشم‌گیری برای برند کانورس رقم زد به طوری که این برند توانست در سال 1992 بیشتر از نیم میلیارد از فروش کفش‌های خود در سراسر جهان درآمد داشته باشد. خرید کتونی الستار به دلیل تنوع رنگ و طرح بالای آن، می تواند بسیار خوشایند و هیجان انگیز باشد. کتونی های آل استار از نظر نوع استفاده، استایل، الگو، طراحی، پلتفرم و … به مدل های متنوعی تقسیم بندی می شود.

* کتونی الستار ساق بلند:

اگر به دنبال استایلی تابستانه یا کژوال هستید یک جفت کتونی الستار ساق دار انتخاب ایده‌آلی است. این مدل به راحتی با شلوار جین و تی شرت یا پیراهن ست می شود و برای یک استایل اسپرت مناسب است.

* کتونی الستار ساق کوتاه:

از کتونی الستار ساق کوتاه می توان برای استایل رسمی استفاده نمود. این مدل کلاسیک می باشد و بیشتر به رنگ مشکی و سفید در بازار موجود است.

* کتونی الستار لژدار:

از لحاظ پلتفرم کتونی آل استار دارای لژهای مختلفی می باشد همچون لژدار ساده، چند لایه یک‌سره و ضخیم پاشنه بلند.

* کتونی الستار کژوال:

این مدل برای استفاده روزمره مناسب است و زیره و کفی آن به نحوی طراحی شده است که باعث راحتی پا می شود.کتونی الستار کژوال برای استایل روزانه مناسب است و با اکثر لباسها ست می شود.

* کتونی الستار بسکتبالی:

این مدل برای بازیکنان بسکتبال طراحی شده است. از زمانی که کتونی الستار به کفش تخصصی تیم ملی بسکتبال امریکا تبدیل شد محبوبیت زیادی بین بازیکنان بسکتبال سراسر دنیا پیدا کرد. این مدل با نظر لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا (NBA) مخصوص پای بازیکنان طراحی شده است.

* کتونی الستار دخترانه:

مدل های دخترانه این برند دارای رنگ بندی و همچنین طرح های متنوع و خاص می باشد که با انواع مانتو، شلوار و دیگر لباسهای دخترانه ستهای زیبایی را می سازد.

 

قیمت کتونی آل استار

کتونی آل استار اصل اورجینال به دلیل کیفیت بالای ساخت و طراحی و به کار بردن اجزای با کیفیت و رنگ خوب دارای قیمت بالایی می باشد. البته نمونه های فیک این کتونی نیز با قیمت پایینتر در بازار موجود می باشد. بهتر است برای خرید کتونی آل استار به مراکز معتبر مراجعه فرمایید تا بهترین کیفیت آن را خریداری نمایید.

 

امیدواریم با مطالعه مطالب ارائه شده بتوانید بهترین مدل کتونی آل استار را با توجه به نوع استفاده و سلیقه خود انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه لیستی از 16 مدل کتونی آل استار اصل و اورجینال، با کیفیت و شیک موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم که با کلیک بر روی هر عکس یا آیتم می توانید اطلاعات لازم راجب آن محصول را بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.