قیمت 28 مدل لوستر آشپزخانه [جدید و ارزان مدرن]

یکی از ابزارهای عالی برای نورپردازی در هر محیطی بخصوص آشپزخانه و آن هم آشپزخانه کلاسیک لوسترها هستند. لوستر آشپزخانه به راحتی فضای بزرگ سقف را پر می کنند و می توانند به نقطه کانونی فضا تبدیل شوند.

اما اگر لوستری با چراغ های کوچک هم اضافه کنید با این معنی نخواهد بود که شما نور کافی برای روشنایی فضا ندارید. لوستر آشپزخانه را باید متناسب با ابعاد فضای آشپزخانه انتخاب کنید.

واضح است که هر چه تعدادی چراغ های لوستر بیشتر باشد و آنها نور بیشتری داشته باشند، فضای آشپزخانه نورانی تر خواهد بود بخصوص در آشپزخانه هایی که از کابینت های های گلاس استفاده می کنند این درخشندگی به سرحد خود می رسد.

قیمت خرید انواع لوستر آشپزخانه

[digikala41643789329]

انتخاب لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه با انواع لوسترهای پذیرایی یا اتاق خواب تفاوت دارد. این تفاوت در نحوه نصب لوستر و یا میزان نور آن نیست. لوستر ها همیشه یک عنصر دکوراتیو هستند. لوستر در هر کجای خانه که نصب می شود، زیبایی خاصی دارد.

آشپزخانه های امروزی در واقع هم اتاق نشیمن و هم اتاق غذاخوری حساب می شوند. به خصوص در آپارتمان های نقلی معمولا اغلب اوقات بیداری افراد خانواده در همین آشپزخانه ها می گذرد. برای اینکه محیط با صفاتری داشته باشید، دکوراسیون آشپزخانه را جدی تر بگیرید. آویزان کردن یک لامپ ساده با نیم متر سیم از سقف آشپزخانه اصلا در شان یک خانواده خوش سلیقه نیست. با هر بودجه ای که دارید می توانید با نصب لوستر آشپزخانه ، دکوراسیون داخلی را تکمیل کنید.

خرید لوستر آشپزخانه

مدل لوستر آشپزخانه

حالا که تصمیم گرفته اید سر و سامانی به وضعیت این مطبخ رنگ و رو رفته بدهید، آویزهای سقفی را عوض کنید. طرح و شکل ظاهری لوستر  خیلی سلیقه ای است با نگاهی به ویترین فروشگاه های لوازم دکوراسیون، ده ها طرح مختلف را می بیند. قبل از اینکه بپرسید کدام مدل مناسب تر است باید در نظر بگیرید کدام مدل کارامدتر است. زیبایی نقش مهمی در انتخاب لوستر دارد ولی هدف اصلی تامین روشنایی و نور محیط است. با توجه به ابعاد و بزرگی آشپزخانه یک لوستر مناسب را خریداری کنید. انواع آویزهایی که بسیار کوچک هستند، قادر به تامین نور لازم نیستند. البته ضرورتی ندارد از مدل های بسیار بزرگتر و شاخه های زیاد استفاده کنید. 

رنگ لوستر آشپزخانه

رنگ بندی مهم ترین عنصر در طراحی داخلی است. لوسترها نقطه کانونی و مرکز تقارن آشپزخانه ها هستند و باید در مکان مناسب نصب شوند. می توانید از یک رنگ مناسب با تم رنگی آشپزخانه کمک بگیرید و نورپردازی را انجام دهید. نکته مهم در اینجا اینست که با روشن شدن لوستر دیگر رنگ آن دیده نخواهد شد. اگر نور محیط کم باشد مجبورید حتی روزها هم لامپ را روشن نگه دارید. بنابراین به خودی خود مشکل رنگ حل خواهد شد. روی این موضوع زیاد حساس نباشید. اما نکات مهمی در مورد نصب لوستر وجود دارد که باید به آن بیشتر توجه کنید. 

لوستر آشپزخانه مدرن
نکات مهم در نورپردازی آشپزخانه

با خرید لوستر کار نورپردازی تمام نمی شود هنوز خیلی موارد و نکات ریز را باید رعایت کنید تا یک نورپردازی ایده آل داشته باشید. اولین نکته اینست که جنس لوستر باید با سبک طراحی کابینت ها همخوانی داشته باشد. ترکیب مصالح به کار رفته در ساخت لوستر می تواند هماهنگی دکوراسیون را نابود کند. انواع لوسترهای مدرن دو نوع هستند:

  • روشنایی های کریستالی
  • روشنایی های برنزی
روشنایی های کریستالی

این لوسترها به گونه ای طراحی شده اند که چند لامپ به یک بدنه متصل شده است. در واقع منبع نوری در طرح کریستالی چند تایی است. به این ترتیب اطراف محیط کاملا روشن و پر نور می شود. لوسترهای کرستالی زیبا و با شکوه هستند. با نصب لوستر آشپزخانه کریستالی فضایی لوکس و شیک خواهید داشت. امکان استفاده از شعله های نوری بیشتر هم با این ترفند وجود دارد.

روشنایی های برنزی

لوسترهای برنزی از لحاظ نور افشانی تفاوتی با طرح های کریستالی ندارند. اما به لحاظ ظاهری کاملا متفاوت از کریستالی هستند. مدل برنزی شبیه شید یا لاله های کریستال طراحی شده است. جنس بدنه این لوسترها برنزی و یا دارای آبکاری برنزی است. با تعداد شاخه های بیشتر می توانید نور آشپزخانه را افزایش دهید.

لوستر فانتزی آشپزخانه

حتما برای خرید این دسته از لوستر ها میپرسید که چه نوع لوستر فانتزی مناسب شما میباشد ، البته که چشمه نور دارای مدل های زیادی از این نوع لوستر میباشد و تنوع بالا باعث میشود تا شما عزیزان بتوانید بهتر و بیشتر از طرح ها و مدل ها استفاده کنید ، اما در نهایت باید به دکوراسیون منزل خود توجه کنید. این مدل لوستر ها در رنگ های متنوعی تولید میشود و شما میتوانید با توجه به رنگ تم خود لوستر اتاق خود را انتخاب کنید.

لوستر آویز آشپزخانه

از مزایای این دسته بندی می توان به نور تقریبا زیاد آن ها به دلیل وجود سرپیچ معمولی در اکثر نمونه لوستر ها اشاره کرد. در کنار این، قیمت لوستر آویز نسبت به سایر نمونه ها در سطح پایین تری قرار داشته و امکان تنظیم ارتفاع نیز از دیگر ویژگیهای آن به شمار می رود.
اگر کابینت های آشپزخانه شما از جنس ام دی اف و به رنگ تیره هستند، می توانید از لوستر آویز چوبی نیز استفاده نمایید.

مدل لوستر آشپزخانه

اگر بخواهیم از برندهای مطرح لوستر آشپزخانه مدرن بگوییم باید قبل از هر چیز به طیف گسترده آن اشاره کنیم. با این حال می توان از این برندها یاد کرد: چشمه نور، دیلایت، مجلل، آرتا، دارکار، نوران، رزین تاژ، لایکو، بهازکالا، آرام،ایکیا،کسری، ویکتورینوکس، بازرگانی باران، ام بی، ویتا لایتینگ، نجم، مادام کوکو و…

قیمت لوستر آشپزخانه و انواع جدیدترین مدلهای لوستر آشپزخانه را در ادامه در قسمت محصولات خواهید دیذ. (جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه و چیدمان آشپزخانه 2021 )

لوستر آشپزخانه جدید

جدیدترین مدلهای لوستر مدرن آشپزخانه را در انواع مختلف طرحها و جنسهای ساخت با روشنایی های متفاوتی از جمله لامپ و led برایتان مهیا کردیم. در ادامه شما را دعوت می کنیم تا از این لوستر جدید آشپزخانه دیدن نمایید.

مدل لوستر پذیرایی جدید طلایی رنگ بسیار زیبا

مدل لوستر پذیرایی جدید طلایی رنگ بسیار زیبا

لوستر مدرن با طرح بسیار شیک برای بالای میز ناهارخوری

لوستر مدرن با طرح بسیار شیک برای بالای میز ناهارخوری

لوستر سقفی بسیار با کلاس ۹۹ برای آشپزخانه

مدلهای جدید لوستر برای اتاق خواب های امروزی

لوستر برنزی با طراحی بسیار مدرن برای سالن پذیرایی

لوستر برنزی با طراحی بسیار مدرن برای سالن پذیرایی

لوستر پذیرایی ۱۲ شعله دایره ای شکل بسیار زیبا

لوستر پذیرایی ۱۲ شعله دایره ای شکل بسیار زیبا

لوسترهای فانتزی برای خانه های لاکچری با قیمت مناسب

لوسترهای فانتزی مدل قفسی برای خانه های لاکچری با قیمت مناسب

لوستر کریستالی بسیار مجلل برای دیزاین های خاص

لوستر کریستالی بسیار مجلل برای دیزاین های خاص

مدل لوستر ۹۹ برای اتاق خواب با لامپ های گرد و بسیار پر نور

 برای اتاق خواب با لامپ های گرد و بسیار پر نور

مدل جدید لوستر شاخه ای با ظاهری بسیار جذاب

مدل جدید لوستر شاخه ای با ظاهری بسیار جذاب

لوستر آویز ۵ تیکه طرح دار برای اتاق ناهارخوری

لوستر آویز ۵ تیکه طرح دار برای اتاق ناهارخوری

لوستر جنس کریستال مدل شاخه ای کلاسیک

لوستر جنس کریستال مدل شاخه ای کلاسیک

مدل لوستر برنزی بسیار شیک در اینستاگرام با قابلیت تنظیم ارتفاع

مدل لوستر برنزی بسیار شیک  با قابلیت تنظیم ارتفاع

لوستر سقفی فوق العاده مجلل کریستالی مدل ۹۹

لوستر سقفی فوق العاده مجلل کریستالی 

لوستر طرح خورشید بسیار لاکچری برای ست کردن با دکوراسیون حرفه ای منزل

لوستر طرح خورشید بسیار لاکچری برای ست کردن با دکوراسیون حرفه ای منزل

مدل لوستر اتاق کودک سه تیکه فانتزی

مدل لوستر آشپزخانه ارزان قیمت برای آشپزخانه

لوستر گرد سلطنتی با روشنایی زیاد برای پذیرایی های بزرگ

مدل لوستر مدرن با ۳ لامپ روشنایی برای بالای جزیره

مدل لوستر مدرن لوستر آشپزخانه سه تایی با ۳ لامپ روشنایی برای بالای جزیره

لوستر مدل اسپرت چوبی برای آشپزخانه های امروزی

لوستر پذیرایی تمام کریستال ترکیه ای

مدل لوستر توپی (کروی) جدید برای خاص پسندان

مدل لوستر جدید توپی (کروی) برای خاص پسندان

جدیدترین مدلهای لوستر مارپیچ کریستالی ۲۰۲۰ برای پذیرایی

جدیدترین مدلهای لوستر مارپیچ کریستالی

لوستر هشت شاخه مدل ۹۹ ایرانی بسیار زیبا

لوستر هشت شاخه  ایرانی بسیار زیبا

لوستر آشپزخانه مدرن چسبیده به سقف مدل دانه حبابی شیشه ای

لوستر مدرن آشپزخانه  چسبیده به سقف مدل دانه حبابی شیشه ای

شیکترین لوستر سقفی ۲۰۲۰ برای هال

شیکترین لوستر سقفی 

لوستر اسپرت مدل ال ای دی دار برای روی میز ناهارخوری

مشخصات، قیمت و خرید لوستر و چراغ آویز 3 شعله سهیل مدل گلد 1 | دیجی‌کالا

معرفی انواع لوستر آشپزخانه

آشپزخانه یکی از بخش‌های خانه است که دکوراسیون آن بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد و زیبایی این بخش بر کل فضای خانه تأثیرگذار است. یکی از راه‌هایی که به زیباتر کردن محیط آشپزخانه و نوردهی آن کمک می‌کند، لوستر می‌باشد. ایده‌ها و طرح‌های متفاوتی در تولید این محصول وجود دارد که نیاز هر سلیقه‌ای را برآورده می‌کند. در ادامه انواع لوستر آشپزخانه لیست شده است تا در زمان خرید راهنمای شما باشد:

لوستر سقفی آشپزخانه

لوسترهای سقفی اگر متناسب با فضای آشپزخانه باشند، به نقطه کانونی از لحاظ زیبایی تبدیل خواهند شد. اگر متراژ آشپزخانه شما کم است، خرید لوستر سقفی بهترین گزینه به‌حساب می‌آید و برای آشپزخانه با فضای بزرگ خرید این نوع لوستر را توصیه نمی‌کنیم.

همان‌طور که از نام لوستر سقفی پیداست، این لوستر در زمان نصب به سقف آشپزخانه می‌چسبد و در طراحی برخی از مدل‌های آن تنها ارتفاع کمی را می‌توان مشاهده کرد. طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از این نوع لوستر در بازار یافت می‌شود که شما می‌توانید با مراجعه به دیجی‌کالا، جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه را مشاهده و خریداری نمایید.

لوستر معلق آشپزخانه

لوستر معلق آشپزخانه یکی از مدل‌های پرفروش در بازار به‌حساب می‌آید که با دکوراسیون و سبک آشپزخانه‌های مدرن بسیار همخوانی دارد. در ساخت این نوع لوستر از جنس‌های مختلفی استفاده می‌کنند که جنس چوبی و شیشه‌ای آن از همه پرطرف‌دارتر است.

در واقع در ساختار این نوع لوستر از چند لامپ استفاده می‌کنند که با اشکال هندسی و طرح‌های مختلفی در کنار هم قرار می‌گیرند و به کمک زنجیر و یا مواردی دیگر از سقف آشپزخانه آویزان می‌شوند.

لوستر آشپزخانه سه‌تایی نیز در این دسته جای می‌گیرد و در آشپزخانه‌های امروزی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و زیبایی خاصی را به این محیط می‌دهد.

لوستر کلاسیک آشپزخانه

سبک‌های مدرن و کلاسیک در ساختار آشپزخانه به کار برده می‌شوند که هرکسی متناسب باسلیقه‌اش یکی از این سبک‌ها را برای آشپزخانه خود انتخاب می‌کند. اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید و آشپزخانه خود را نیز با همین سبک طراحی کرده‌اید، باید لوستر آشپزخانه را نیز کلاسیک انتخاب کنید.

توجه به جزئیات و زرق‌وبرق در این مدل لوستر دیده می‌شود و همین سبب شده تا از تعداد لامپ‌های بیشتری در ساخت آن ها استفاده شود. با خرید لوستر آشپزخانه جدید فضایی دلنشین با نور کافی در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

لوستر مدرن آشپزخانه

اگر دکوراسیون منزل شما و وسایل آن به سبک امروزی و مدرن است، امکان خرید لوستر مدرن نیز برای شما فراهم آمده است. طرح‌های متنوعی از این سبک در بازار خواهید دید که بسیار چشم‌نواز هستند.

معمولاً لوسترهای مدرن از زرق‌وبرق کمتری برخوردار هستند و زیبایی آن ها بیشتر به دلیل سادگی است که دارند. این نوع لوسترها بیشتر از جنس چوب و فلز ساخته می‌شوند که رنگ آن را باید متناسب با آشپزخانه خود انتخاب کنید.

شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین می‌توانید مدل‌های مختلفی را از لوستر مدرن آشپزخانه مشاهده کنید تا اگر مورد پسندتان بود، آن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

لوستر با تنظیم ارتفاع

لوسترهایی در بازار موجود هستند که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و در مواقعی که نیاز دارید، می‌توانید این ارتفاع را تغییر دهید. این نوع از لوسترهای آشپزخانه کار را راحت کرده‌اند زیرا در موقعیت‌های مختلف می‌توان ارتفاع لوستر موردنظر را تغییر داد.

کدام لامپ را برای لوستر آشپزخانه استفاده کنیم؟

اگرچه در بیشتر مواقع زیبایی لوستر ما را محو خود می‌کند و کمتر به فکر لامپ‌های استفاده شده در آن هستیم، اما باید بدانید که لامپ‌ها نقش مهمی در نوردهی لوستر دارند و هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند که باید با بررسی آن ها بهترین را انتخاب کنیم. در ادامه لیستی از انواع لامپ‌هایی که در لوستر آشپزخانه قابل‌استفاده است، را ارائه کرده‌ایم:

  • لامپ‌های هالوژن: اگر قصد دارید که لامپ‌های بادوام را برای لوستر آشپزخانه خریداری کنید، لامپ‌های هالوژن بهترین گزینه هستند زیرا دوام بالایی دارند. اما در کنار این ویژگی مثبت قیمت بالا و گرم‌شدن زیاد از معایب آن ها می‌باشد.
  • لامپ‌های رشته‌ای: لامپ‌های رشته‌ای دارای نور مناسبی هستند و فضای آشپزخانه را با نور خود زیباتر می‌کنند. این لامپ‌ها چندان بادوام نیستند و پس از مدتی استفاده می‌سوزند و کارایی خود را از دست می‌دهند.
  • لامپ ال‌ای‌دی: این نوع لامپ در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که نوردهی را متفاوت می‌کند. همچنین از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند و با یک‌بار هزینه‌کردن، مدت‌ها نیاز به خرید لامپ نخواهید داشت، اما باید بدانید که قیمت لامپ ال‌ای‌دی بالاست.
  • لامپ فلورسنت: استفاده از این لامپ‌ها زیاد توصیه نمی‌شود زیرا به‌واسطه نور زیادی که دارند، به چشم آسیب می‌زنند.

شما باتوجه‌به نوع لوستر، فضای آشپزخانه و مقدار بودجه‌ای که برای خرید لوستر جدید در نظر گرفته‌اید، می‌توانید یکی از انواع این لامپ‌ها را خریداری کنید و به لوستر خود وصل نمایید. البته اگر قصد دارید، نور آشپزخانه زیاد باشد باید لوسترهای را انتخاب کنید که تعداد لامپ‌های بیشتری دارند.

نکات مهم در زمان خرید لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه با لوستر پذیرایی جدید، اتاق‌خواب و … متفاوت است و این تفاوت در مدل‌ها و طرح‌های آن می‌باشد. لوستر آشپزخانه که برای نورپردازی فضای آن به کار برده می‌شود، زیبایی و جلوه خاصی را به این محیط می‌دهد.

انتخاب لوستر آشپزخانه جدید و مدرن در زندگی‌های امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا سبک ساخت‌وسازها و دکوراسیون منازل به‌گونه‌ای است که بیشترین توجه به آشپزخانه می‌باشد و زیبایی این بخش از منزل بسیار اهمیت دارد.

شما در زمان مراجعه به فروشگاه مدل‌هایی چون لوستر فانتزی آشپزخانه، لوستر پشمی و … را مشاهده خواهید کرد که برای آنکه بهترین انتخاب را داشته باشید، باید نکات زیر را به طور کامل در نظر بگیرید:

جنس لوستر آشپزخانه

در ساخت لوستر آشپزخانه از متریال‌ها و مواد مختلفی استفاده می‌شود که در زمان خرید باید به آن توجه کنید. لوستر کریستالی، شیشه‌ای، فلزی، چوبی و … همگی در بازار موجود هستند و این نظر و سلیقه شماست که کدام یک را خریداری می‌کنید.

لوستر کریستالی نور را بیشتر پخش می‌کند و آشپزخانه را بسیار درخشان‌تر از آن چیزی که هست، نشان می‌دهد. لوسترهای شیشه‌ای نیز جذابیت خاص خود را دارند ولی نسبت به کریستالی از طول عمر کمتری برخوردار می‌باشند.

لوسترهای فلزی معمولاً به شکلی ساده طراحی می‌شوند و از فلزاتی چون نیکل، آهن و … ساخته می‌شوند. لوسترهای آشپزخانه چوبی نیز با زیبایی منحصربه‌فردشان می‌توانند هر محیطی را زیبا جلوه دهند. پس شما باید به جنس لوستر و متریال‌های سازنده آن دقت نمایید و مناسب‌ترین آن را خریداری کنید.

توجه به سبک آشپزخانه و خرید لوستر متناسب با آن

همان‌طور که می‌دانید، لوسترها در سبک‌های مختلفی تولید می‌گردند که این سبک باید به‌تناسب سبک آشپزخانه و دکوراسیون آن انتخاب شود. آشپزخانه‌ها در سبک‌های مدرن و کلاسیک طراحی می‌شوند که لوستر انتخابی برای هرکدام از این سبک‌ها کاملاً با یکدیگر متفاوت است. برای سبک‌های مدرن بیشتر لوسترهای چوبی ساده مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برای سبک کلاسیک می‌توانید از لوسترهای با شلوغی و زرق‌وبرق متوسط استفاده کنید زیرا اگر آشپزخانه شما نیز با همین سبک طراحی شده باشد، زرق‌وبرق زیاد زیبایی را از آن دور می‌کند.

توجه به متریال کابینت‌ها و فضای آشپزخانه سبب می‌شود که بهترین لوستر آشپزخانه جدید با قیمت مناسب را خریداری نمایید.

ابعاد آشپزخانه

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که حتماً باید در زمان خرید لوستر آشپزخانه به آن توجه کنید، فضا و ابعاد آشپزخانه است. اگر ابعاد لوستر با فضای آشپزخانه تناسب نداشته نباشد نه‌تنها فضا را زیبا نخواهد کرد بلکه آن را بسیار بد جلوه می‌دهد.

پس قبل از خرید ابعاد آشپزخانه را دقیق به دست آورید. خرید یک لوستر بزرگ برای آشپزخانه‌ای با متراژ کم قطعاً زیبا نخواهد بود. در این اندازه‌گیری ارتفاع آشپزخانه تا سقف را نیز به دست اورید تا در زمان خرید لوستر معلق ارتفاع مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

اگر ارتفاع سقف زیاد و فضای آشپزخانه نیز بزرگ است، خرید لوسترهای با ارتفاع زیاد که شاخه‌های متعددی در ساختار خود دارند، توصیه می‌شود و در مقابل برای آشپزخانه با سقف کوتاه و فضای کم، لوسترهای ساده و کم‌ارتفاع بهترین انتخاب می‌باشند.

قیمت لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه دارای انواع مختلفی است و این را با رفتن به فروشگاه معتبر دیجی‌کالا خواهید دید. این تنوع در طرح و مدل طبیعتاً قیمت‌های مختلفی را نیز به همراه دارد پس شما باید قبل از خرید میزان بودجه‌ای که برای لوستر آشپزخانه در نظر دارید را تعیین کنید زیرا قیمت برخی از مدل‌ها به چند میلیون نیز می‌رسد که با تعیین قیمت و مشخص‌کردن بودجه خود انتخاب‌هایتان محدودتر و دقیق‌تر می‌شود.

البته لازم به ذکر است که لوستر آشپزخانه ارزان نیز در دیجی‌کالا موجود است که زیبایی خود را دارد و اتفاقاً پرفروش نیز هستند. شما می‌توانید متناسب با بودجه خود مدل‌های مختلفی از لوستر آشپزخانه را خریداری کنید زیرا طرح‌های متنوعی از آن در بازار موجود است.

برند سازنده لوستر آشپزخانه

شرکت‌های متعددی در زمینه تولید لوستر فعالیت دارند که کیفیت کار و تضمین کیفیتی که ارائه می‌دهند، با یکدیگر متفاوت است. همه می‌دانیم، برندهای نام‌آشنا به‌واسطه کیفیت محصولاتشان محبوب شده‌اند پس‌خرید از یک برند معتبر اگرچه قیمت لوستر را افزایش می‌دهد، اما مطمئناً خرید محصولی بادوام را به همراه دارد که به‌واسطه این دوام و ماندگاری یک خرید اقتصادی به‌حساب می‌آید.

البته برندهای جدیدی نیز روی کار آمده‌اند که کیفیت خوبی را در لوسترهای تولیدی خود به کار گرفته‌اند. با بررسی می‌توانید هر مدل لوستر آشپزخانه جدید را از برندهای مختلف خریداری نمایید که برای مقایسه قیمت‌ها می‌توان به فروشگاه دیجی‌کالا مراجعه کرد.

طرح لوستر آشپزخانه

همان‌طور که می‌دانید، در طول روز به دلیل وجود گرد و غبارها و دیگر آلودگی‌ها تمیزکردن وسایلی چون مبل، میز و … به یک کار روزمره و همیشگی تبدیل شده است که در مورد لوسترها نیز این امر لازم و ضروری است و باید تمیزکردن آن ها مرتب انجام شود تا کیفیت و درخشندگی روز اول خود را حفظ کنند.

لوستر آشپزخانه در طرح‌های مختلفی تولید می‌شود که برخی از آن ها ساده و برخی دارای پیچ‌وتاب‌هایی خاص هستند. هرکدام از این طرح‌ها زیبایی خاص خود را دارند و باید مراقب‌هایی چون تمیزکردن و دستمال کشیدن آن ها را فراموش نکنید.

توصیه ما این است که اگر وقت تیمز کاری ندارید، از طرح‌های ساده‌تر استفاده کنید که به‌راحتی و در عرض چند دقیقه می‌توان آن ها را دستمال کشید، اما اگر این‌چنین نیست از طرح‌های پر پیچ‌وتاب غافل نشوید.

رنگ لوستر آشپزخانه

لوسترها را در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که باید سعی کنید، رنگ آن با دکوراسیون و فضای آشپزخانه همخوانی داشته باشد. دراین‌بین ذکر یک نکته لازم است که تعویض کردن لوستر خیلی دیربه‌دیر انجام می‌شود و توجه بیشتر بر روی مبل و پرده و … می‌باشد. در همین راستا شما باید رنگ لوستر را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که با رنگ‌های دیگر نیز همخوانی داشته باشد و در زمان تغییر دکوراسیون تضاد نامناسبی را ایجاد نکند.

شکل هندسی لوستر آشپزخانه

شما با مراجعه به فروشگاه‌ها مدل‌های مختلفی مانند لوستر سه‌تایی آشپزخانه، لوسترهای مستطیلی، مربع و … را مشاهده خواهید کرد که برای انتخاب شما باید شکل هندسی وسایل آشپزخانه را مدنظر داشته باشید.

فضای آشپزخانه با میز نهارخوری مستطیل شکل را می‌توان به‌واسطه یک لوستر مستطیلی زیبا و جذاب کرد. البته می‌توان با ایده‌ها و سلیقه‌های ناب خود یک لوستر را انتخاب کنید که باتوجه‌به تضادی که دارد، محیط را بسیار شکیل می‌کند. قیمت لوستر ارزان و شیک را می‌توانید در دیجی‌کالا مشاهده کنید.

توجه به همه این موارد در کنار سلیقه شما قطعاً خرید یک لوستر شیک را به همراه دارد که در کنار نوردهی مناسب، زیبایی چشم نوازی را ایجاد خواهد کرد.

خرید اینترنتی لوستر آشپزخانه

حال که قصد خرید لوستر آشپزخانه را دارید، باید مدل‌های مختلف آن را مشاهده و بررسی کنید و سپس دست به انتخاب بزنید. برای این کار لازم به خارج‌شدن از منزل و رفتن به تک‌تک مغازه‌های شهر نیست بلکه با چند کلیک ساده به‌راحتی می‌توانید انواع مدل‌های لوستر آشپزخانه را مشاهده کنید.

برای این کار به پنداریوم مراجعه کنید تا لوستر آشپزخانه جدید را با برندهای مختلف و قیمت روز مشاهده و پس از مقایسه برای خرید اقدام کنید. شما می‌توانید قیمت لوستر ارزان و شیک آشپزخانه را در هر لحظه از زمان به طور آنلاین مشاهده کنید.

 

کلام پایانی

آشپزخانه از بخش‌های مهم خانه است که در زندگی‌های امروزه بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد و زیبایی آن بر تمام خانه تأثیر می‌گذارد. لوستر آشپزخانه به نورپردازی مناسب کمک می‌کند و در کنار آن زیبایی خاصی را به وجود می‌آورد. برای خرید لوستر آشپزخانه باید به مواردی توجه شود که در این مقاله به همه آن ها اشاره کردیم تا در زمان خرید بهترین لوستر را متناسب با فضای آشپزخانه خود خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.