25 مدل بهترین کتونی نایک اورجینال [سال 2022]

کمتر کسی وجود دارد که نام و آوازه نایک به گوشش نرسیده باشد. این غول عظیم دنیای کفش و کتانی در سال 1964 در آمریکا توسط فیل نایت و بیل باورمن با نام Blue Ribbon Sport تاسیس شد و پس از مدتی به نایک (Nike) تغییر نام داد.

تلفظ صحیح این نام نایکی و به معنای پیروزی است. این کمپانی از ابتدای فعالیت خود همواره در ابتکار عمل و نوآوری پیشگام بوده و تولیدات ورزشی خود را به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

شعار معروف نایک (Just Do It) و کمپین‌های تبلیغاتی آن با همکاری ورزشکاران معروفی نظیر رونالدو، نیمار و رونالدینیو، شهرت جهانی دارد. کفش های اسپرت نایک برای رانینگ، پیاده روی، باشگاه، روزمره، بسکتبال، فیتنس و … ایده‌آل بوده و تجربه جدیدی از راحتی و نرمی را برایتان به ارمغان می‌آورد. 

25 مدل بهترین کتونی نایک اورجینال [سال 2022]

در خرید کتانی حتما به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود ندارد یک برند معروف محصولات اصل خود را به قیمت پایین عرصه کند.

تردیدی نیست که تولید و تهیه ی انواع کتانی های اورجینال هزینه ی بیشتری را می طلبد و تولید کننده به منظور پوشش دادن هزینه ها و کسب سود مجبور به فروش محصول به قیمت بیشتر است.

به همین دلیل هر گاه در خرید کتانی اورجینال، قیمت بسیار پایینی از قیمت استاندارد به شما ارائه می شود حتما به کیفیت آن شک کنید.

 خرید کفش نایک 

درمورد فروشگاه­ های اینترنتی کفش­ های این برند تحقیق کنید. هنگام خرید اینترنتی کفش­ نایک دقت داشته باشید. از آنجا که محصول از نزدیک قابل بررسی نیست، می­توانید به راحتی با خرید یک کتانی تقلبی پول خود را دور بریزید. برای پرهیز از خرید کتانی تقلبی؛

-قبل از خرید، امتیاز سایت و نظراتی که درمورد آن داده شده را بررسی کنید. نظرات بد، نشانه­ ی واضحی از قابل اطمینان نبودن فروشگاه است. با این وجود، باز هم مراقب باشید، چون بعضی از سایت­ ها فقط نظرات خوب را برای شما به نمایش می­ گذارند.

پس بهتر است نظرات اشخاص در مورد سایت مورد نظر را از طریق پرس و جو در سایت­ های دیگر جویا شوید و به نظراتی که در همان سایت داده شده اطمینان نکنید.

-اطمینان حاصل کنید که در مقابل خرید جنس تقلبی ، ایمن هستید. بعضی از سایت­ های فروش اینترنتی، به خریداران این امتیاز را می­دهند که بتوانند اجناس خریداری شده­ ی خود را بازگردانند، حتی اگر فروشنده نفر سومی باشد که فقط از آن سایت برای فروش جنسش استفاده کرده باشد. در این صورت، حتی اگر اتفاقی یک کفش نایک تقلبی خریدید، می­توانید با خیال راحت آن را پس دهید.

-از خرید از فروشندگانی که از عکس تبلیغاتی کفش نایک  استفاده می­کنند پرهیز کنید. درست است که عکس­های تبلیغاتی جذابیت بیشتری دارند، ولی در هنگام خرید اینترنتی نباید به دنبال این عکس­ ها باشید. عکسی که در منزل گرفته شده این اطمینان را به شما  می­دهد که کتانی واقعا وجود دارد و می­توان از روی عکس به شرایط و کیفیت آن پی برد.

می­توانید با فروشنده تماس بگیرید و از وی بخواهید عکس دیگری از کتانی بگیرد، طوری که مشخص شود عکس امروز گرفته شده. با این روش از اصل بودن عکس مطمئن خواهید شد. به­ عنوان مثال، از او بخواهید عکسی از کفش در کنار روزنامه­ ی امروز گرفته و برای شما بفرستد.

ممکن است فروشنده­ای قیمت بالایی برای کفش در نظر گرفته باشد، ولی این شانس را به شما بدهد که با چانه زدن قیمت را بسیار پایین بیاورید. مراقب باشید، مخصوصا که به خود کتانی دسترسی ندارید و از موجودی و کیفیت آن مطمئن نیستید.

مدت زمان تحویل کتانی را جویا شوید. اگر بین ۷ تا ۱۴ روز طول می­کشید تا کفش به دست شما برسد، به احتمال زیاد از « چین » (منبع کتانی های تقلبی ) و یا کشور دور دیگری می آیند.

-اگر می­خواهید از طریق اینترنت کفش­ نایک اصل را خریداری نمائید، بهتر است مستقیما از سایت خود شرکت و یا سایت­ های مورد تائید خرید کنید.

-این کفش­ ها ممکن است به کتانی های جدید شبیه باشند، ولی به احتمال زیاد از روی طرح آن­ها و به صورت تقلبی ساخته شده ­اند. پخش عکس کفش­ ها قبل از تاریخ به بازار آمدن خود آن­ها، به قالب­سازان این امکان را می­دهد تا کتانی های تقلبی را تولید کنند و از آنجا که هنوز کفش­ های اصلی به بازار نیامده­ اند، هیچ کفشی برای مقایسه با آنها وجود ندارد. افراد زیادی با این وسوسه که قبل از سایرین این کتانی ها را داشته باشند، به دام فروشندگان اجناس تقلبی می­ افتند.

در سایت شرکت این برند و یا سایت یک نمایندگی قابل اطمینان این برند جستجو کنید تا مطمئن شوید که کفش تان با عکس کفش اصل تطابق داشته باشد.

-از فروشنده بخواهید اصل بودن کتانی را تائید نماید. همچنین می­توانید برای اطلاعات بیشتر شماره ­ی تماس توزیع­ کننده­ ی آن­ را نیز بگیرید.

روش دوم تشخیص کفش نایک اصل 

تشخیص کفش ­نایک اصل از تقلبی از روی ظاهر آن­ها :

روی لژ  مدل های تقلبی، به دلیل نحوه­ی ساخت نقطه­ هایی اضافی وجود دارد که روی لژ « نایک »­ های اصل دیده نمی­ شود.

بندکشی کتانی را بررسی نمائید. کفش نایک اصل به­ طور کامل بندکشی می­ شود، ولی در تقلبی­ ها بعضی از روزنه­­ ها جا می­ مانند.

برچسب زبانه ­ی کتانی را بررسی نمائید. اغلب، کفش­ های تقلبی تاریخ تولید اشتباه دارند. مثلا یک برچسب تقلبی ممکن است به شما بگوید که کفش در سال ۲۰۰۸ طراحی شده، درحالی­که نایک اولین بار در سال ۲۰۱۰ آن کتانی را تولید کرده است.

از خرید کفش­ نایک که به گفته­ ی فروشنده، سفارشی و یا مدل نمونه با سایزهای گوناگون هستند، خودداری کنید. نمونه­ های کفش­ برای آقایان فقط در سایزهای ۴۱، ۴۲، ۴۳، برای خانم­ها در سایز ۳۸ و کودکان در سایز ۳۴ وجود دارند. علاوه بر این، « نایک » هیچ کفشی با عنوان سفارشی ندارد.فهرست موجودی فروشنده را نگاه کنید. به دلایل نامشخص، فروشندگان « نایک » های تقلبی، سایزهای ۴۲ یا بالای ۴۷ ندارند.کتانی را بپوشید. کف کتانی­ های تقلبی حس پلاستیک می­دهد و کشسانی مناسبی ندارد، درحالی­که  کفش نایک اصل ، کف بی. آر. اس ۱۰۰۰ نرمی دارد.شماره­ ی ساخت روی جعبه را با شماره ­ی داخل کتانی مقایسه کنید. هر جفت کفش نایک اصل ، شماره­ ای دارد که با شماره ­ی روی جعبه ­اش مطابقت می­ کند. اگر بعضی اعداد حذف شده ­اند یا یکسان نیستند، به احتمال زیاد آن کتانی تقلبی است.شرایط کتانی را بررسی نمائید. اگر از قدیم کفش نایک مشابهی داشته­ اید، آن را با کفش جدید خود مقایسه کنید. اگر کیفیت دو کتانی متفاوت بود، به احتمال زیاد کفش ­های جدید شما تقلبی هستند و ممکن است بعد از مدتی استفاده، خراب شوند.جعبه­ ی کتانی را بررسی کنید. بیشتر کفش­ های « نایک » تقلبی، جعبه­ ی اصل ندارند. در عوض، توی پلاستیکی پیچیده شده­اند و یا اصلا جعبه ­ای ندارند.بیشتر جعبه­ های تقلبی این برند شتاب­زده و با بی­ دقت ساخته شده­ اند. به­ همین دلیل مثل جعبه­ های اصل نایک خوش­ ساخت نیستند.برای مدل­ های قدیمی این برند که تولید آن­ها متوقف شده، تمام سایزها موجود نیست. برای مثال، اگر به دنبال یک جفت مدل قدیمی کفش نایک هستید و سایتی پیدا می­کنید که ۲۰۰ جفت از آن موجود دارد، بدانید که آن کتانی ­ها تقلبی هستند.

درمورد کفش نایک اصل تحقیق کنید. بعد از اینکه کفش مورد نظر خود را یافتید، دست به کار شده ودر مورد اصل بودن آن تحقیق نمائید.

 نایک های اصل، چون از چرم طبیعی ساخته می­ شوند، همیشه از مدل­ های تقلبی خود نرم­تر و باکیفیت­ تر هستند. درحالی­که  مدل های تقلبی از پلی­یورتن ساخته می­ شوند.

یک کفش از این برند که نصف قیمت فروخته می­ شود، به احتمال زیاد تقلبی است. البته یک تخفیف منطقی قابل قبول است؛ مخصوصا اگر مدل کتانی قدیمی بوده و یا به تعداد محدود تولید شده باشد.

از خرید کفش­ هایی که قبل از تاریخ پخش رسمی موجود می­ شوند، پرهیز کنید. هر کفشی که قبل از تاریخ رسمی پخش قابل خرید باشد، بدون شک تقلبی است.

اندازه­ ی بیشتر مدل های تقلبی با سایز روی آن­ها یکی نیست. معمولا نیم سایز کوچک­تر و به­ طور مشخصی باریک­تر از مدلهای اصل هستند. همان کفش نایک را در فروشگاهی مطمئن امتحان کنید تا متوجه شوید کفش­ نایک اصل چه حسی به پاهای شما می­ دهند.

از خرید کفش­ نایک با قیمتی بسیار کمتر از قیمت معمول خودداری کنید. این کتانی ها یا تقلبی و یا شدیدا آسیب دیده هستند.

کتونی نایک اورجینال

خلاصه­ ی مطلبِ راه های تشخیص کفش نایک اصل  در ۱۰ ثانیه:

از خرید اینترنتی از سایتی که زیر عکس­ ها از برچسب « سفارشی » استفاده کرده است، خودداری نمائید.

از خرید کفش های نایک که خیلی ارزان­تر از حد معمول هستند، پرهیز کنید.

به جعبه­ اش دقت کنید. بیشتر کفش های تقلبی جعبه­ ی اصل ندارند.

شرایط و کیفیت کفش را با کفش نایک اصلی که قبلا داشته ­اید، مقایسه کنید.

از یکی بودن شماره­ ی کالا در روی جعبه و برچسب روی کفش اطمینان حاصل نمائید

کتونی نایک اصل

کتانی نایک اصل سالهاست که کیفیت و دوام را به طرفدارانش ثابت کرده و اصالت همیشگی خود را به نمایش گذاشته است. در کنار این کیفیت فوق‌العاده ظاهر کفش های ورزشی دخترانه و پسرانه نایک نیز مطابق با مد روز بوده و سلیقه تمام افراد را پوشش می‌دهد.

قیمت کتانی اصل

قیمت یک محصول اصل را می توانید به راحتی با مقایسه به وب سایت رسمی آن برند به دست آورید. در این صورت خواهید دید که محصول پیشنهاد شده به شما اصل یا فیک می باشد. از آنجا که بسیاری از خریداران از انجام این نوع بررسی و اقدامات صرفه نظر می کنند، کلاهبردان به راحتی قیمت های گزاف را برای محصولات اصل درخواست می کنند و یا به راحتی محصول بی کیفیت خود را با قیمت کمتر به منظور فریب خریداران به فروش می رسانند.

قیمت کتانی نایک اصل

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد یکی از راهکارهای تشخیص کتانی اصل از فیک، قیمت آن است. به عبارت بهتر سودجویان با ارائه ی قیمت کمتر به دنبال فریب افراد هستند از سوی دیگر از آنجا که محصولات اصل قیمت بالایی را درخواست می کنند در برخی مواقع برای خریدار چاره ای جز خرید محصولات تقلبی نمی ماند. ولی با کمی بررسی و ارزیابی خواهید دید که یک محصول نامرغوب به دلیل معایبی که دارد ارزش خرید را ندارد، پس عاقلانه و هوشمندانه خرید کنید. برای خرید کتانی اورجینال فروشگاه های اینترنتی معتبر را هدف قرار دهید تا از کیفیت محصول انتخاب شده تا حد کافی مطمئن باشید. 

بهترین کتونی نایک

همه محصولات کفش این برند را در سایت COM بررسی کنید تا با مشخصات ظاهری و فنی آن به خوبی آشنا شوید.

نمونه های تقلبی محصولات این شرکت آمریکایی در بازار ایران و خاورمیانه بسیار است. حتما مشخصات فنی محصول را با مشخصات ظاهری آن در فروشگاه تطبیق دهید.

کتانی NIKE AIR دارای بالشتک ها یا کوسن های نرم و انعطاف پذیر بوده تا پای شما در مسافت های بلند مدت، خسته نشود. همواره سبب میشود تا کفش، فرم اولیه خود را حفظ کند.

بالشتک های هوایی نایک، فقط یک فوم نیست و از هوای فشرده استفاده می کند تا پا در برابر ضربه ای مقاوم باشد.

بسیاری از محصولات این برند، سبک است. سبک بودن محصولات کفش را یک الگوی الهام بخش از این برند دانسته و در خرید سایر محصولات برندها نیز این فاکتور را در نظر داشته باشید. چرا که پا، قلب دوم شما است.

کفش های ساق دار بلند یا ساق کوتاه و بدون ساق، برای کاربردهای متفاوتی در نظر گرفته شده است و هر کدام بر اساس فیزیولوژی بدن و حرکت ورزشکار طراحی شده است. لذا هنگام خرید، به نحوه استفاده توجه کنید.

اگر در فروشگاهی دیدید که عنوان محصول اختصاصی نایک درج شده است، بدانید تقلبی است.

هیچ محصولی از این برند وجود خارجی ندارد که در سایت رسمی آن، مشخصات فنی اش درج نشده باشد.

اگر محصولی با تخفیف های عجیب و غریب در فروشگاهی حتی معتبر ارائه شد، از خرید خودداری کنید. احتمالا تقلبی بودن محصول زیاد است. در این مواقع، به سازمان بازرسی کل کشور اطلاع دهید.

بسته بندی های محصولات این شرکت نیز در نوع خود، خاص است. مراقب باشید که بسته بندی های FAKE در اختیار شما قرار نگیرد.

محصولات این شرکت دارای SKU CODE‌ است که باید روی محصول و جعبه درج شده است.

اگر قصد خرید اینترنتی محصولات این شرکت از سایت های داخلی را دارید، حتما از پرتالی استفاده کنید که مشخصات کامل را ارائه کرده باشد و نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت را در اختیار داشته باشد. بهتر است، امکان مرجوعی هم داشته باشد. شرایط مرجوعی را به دقت بخوانید.

اگر در بخش خبری این برند، خبر از عرضه محصولات جدید از فلان سری می کند و فروشگاهی، مدعی است آن را در اختیار دارد، احتمالا تقلبی بودن بسیار است.

لوگو و جنس بند ها و هم چنین جنس چرم به کار رفته در تولید محصولات اصلی با غیر واقعی، از جمله موضوعاتی است که می تواند ORIGINAL NIKE  را با FAKE  NIKE‌ تشخیص داد.

اگر آشنا یا دوست شما در خارج از کشور است، بهتر است به دلیل نوسانات ارزی و افزایش نمونه های قاچاق غیر اصل، سایز خود را اطلاع دهید تا ایشان در حراجی ها، محصولات اصل را خریداری و هر وقت به ایران آمد به شما تحویل دهد.

وبسایت پنداریم مرجع قیمت حلقه ازدواج در ایران است. حتما صفحه حلقه ازدواج را در سایت ما ببینید.

جدیدترین کتونی اصل

مهمترین خصوصیات بهترین کتونی نایک جدید موارد زیر میباشد:

وزن مناسب و ایده آل

یکی از خصوصیات بسیار مهم در این محصولات ،برخورداری از وزن سبک و منحصر بفرد خواهد بود. این برند با در نظر گرفتن معایب دیگر کتونی ها ، اقدام به تولید کتونی های بسیار سبک و خوش پا نموده است. این کتونی ها بسیار مناسب برای انواع ورزشها خواهند بود. به کارگیری الیاف سبک در تولید کتونی نایک حرفه ای نقش چشمگیر و موثری داشته است.

بادوام و ماندگار

متریال تولیدی این محصولات به نحوی می باشد که افراد به راحتی می توانند برای مدت زمان قابل توجهی از آنها استفاده نموده و از کیفیت آنها لذت ببرند. این محصولات از مقاومت بسیار بالایی در برابر فرسایش برخوردار خواهند بود. از این رو شما با خرید این محصولات می توانید تا مدت زمان طولانی ، از خرید کتونی ایمن بمانید.

قیمت مناسب

یکی دیگر از عوامل قابل توجه و موثر در این کفش ها توجه به قیمت مناسب و ایده آل آنها خواهد بود. این کفش ها با توجه به سلیقه های مختلف تولید و با قیمت های گوناگونی به بازار عرضه شده اند. علاقمندان می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصولات نمایند.

از خصوصیات بارز دیگر در کتونی نایک حرفه ای ، می توان به طراحی های خلاقانه و منحصر بفرد این محصولات اشاره نمود. طراحان خلاق و هدفمند در واحد تولیدی برند نایک، با ارائه ی طرح های خیره کننده و جذاب ، همواره برای جلب نظر افراد در تلاش خواهند بود. طرح های جذاب و به روز برند نایک ، توجه اغلب افراد با سلایق مختلف را به سمت خود جلب نموده است.

کتونی نایک سفید

نایک ایرمکس 270 به گونه ای طراحی شده که یادآور مدل نایک 180 باشد، یعنی طرحی شبیه به نسخه قبلی اما با جلوه ای مدرن. این کفش بر خلاف بیشتر مدل ها، یک کفش ورزشی تمام عیار نیست.

در عوض به عنوان کفش راحتی محسوب شده و برای استفاده روزانه مناسب است. به علت دارا بودن بالشتک راحتی در زیر کفش، می توان از آن برای بازی و تفریحات بیرون استفاده کرد.

مدل نایک ایرمکس 270 دارای بیشترین حجم هوای محبوس (در زیر کفش) در تاریخ کفش های اسپرت است. ساختار کششی نئوپرن، امکان چسبندگی مناسب را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که قسمت بالایی آن 3 تکه بوده و بافتی شبکه ای و تنیده را داراست. ایرمکس 270 کفش اسپرت زیبا و راحتی است که با تنوع رنگ در مدل های مردانه و زنانه ارائه می شود.

25 مدل بهترین کتونی نایک اورجینال [سال 2022]

نقاط قوت ایرمکس 270

  • هنگام پوشیدن بسیار راحت است، به خاطر وجود هوای محبوس در پاشنه کفش
  • به کار رفتن لاستیک محکم و انعطاف پذیر در کفی کفش
  • ماده نئوپرن به کار رفته داخل کفش، با پای شما فیت می شود و کمتر فضای خالی را احساس می کنید
  • بخش رویی کفش از بافت شبکه ای ساخته شده تا کفش از طریق منافذ آن نفس بکشد
  • در مجموعه رنگ های عالی و سرگرم کننده تولید و ارائه می شود
  • به گونه ای طراحی شده که در آن احساس راحتی کنید، با به کارگیری رویی سبک وزن، فوم دوتایی تعبیه شده در وسط و کفی انعطاف پذیر

بخش بیرونی زیر کفش

کفی کفش نایک ایرمکس 270 دارای یک لاستیک محکم در قسمت جلویی و یک لاستیک تقویت شده در قسمت پاشنه، هوا را محبوس نگه داشته است. از آنجا که مدل ایرمکس دارای بزرگترین فضای محبوس در تاریخ کفش اسپرت است، شرکت نایک در ساخت آن از فناوری پیشرفته ای استفاده کرده، یعنی انتخاب جنس لاستیک این بخش با دقت انجام شده است.

با نگاه انداختن به کف کفش، می توانید ببینید که در آن از دو ماده مختلف استفاده شده است که از جنس لاستیک مات و براق است. درست در اطراف آن، لاستیک تقویت شده روی پاشنه است و کشش و پایداری مطلوبی را فراهم می آورد.( با شلوار راسته زنانه چه کفشی بپوشیم و خرید بهترین و ارزانترین کفش زنانه )

قسمت میانی کفش

بخش میانی کفش ایرمکس 270 همان جایی است که این مدل را بین تمامی کفش ها متمایز می کند. شرکت نایک با معرفی نایک ایرمکس، دنیای کفش را با تعبیه بخش هوایی در کفی کفش، دگرگون ساخت، این بار هم با معرفی ایرمکس 270 دوباره نگاه ها را به سمت خود کشاند. با ضخامت 3.5 سانت، این مدل دارای بزرگترین واحد هوایی نایک تاکنون است.

اگر چه به نظر می رسد که این بخش به اندازه عرض پاشنه گسترده است، اما در واقع این فضای هوایی به دور پاشنه چنبره زده و بالشتک را می پوشاند. وسط کف کفش کتانی نیز دارای فوم با چگالی دوگانه است که موجب راحتی بیشتر می شود. چیزی که مطمئنا با پوشیدن ایرمکس تجربه خواهید کرد، یک گردش راحت و آسان است.

قسمت رویی بالای کفش

قسمت بالای ایرمکس 270، از بافت شبکه ای کش دار تشکیل شده و به صورت گسترده کفش را پوشانده است. زیر این بافت، ماده ی نئوپرنی است که باعث محکم تر شدن اتصال رویه به وسط کفش می شود.

زبانه کفش، جزو همان بخش بالایی است که به صورت یک تکه طراحی شده، این یعنی دیگر نیازی نیست زمان پوشیدن کفش نگران لغزش و پایین رفتن آن باشید.

بندهای کفش در یک الگویی نامتقارن از طریق نوارهای نایلونی به بافت متصل هستند تا ایمنی کفش بیشتر شود. حلقه کوچک پشت کفش هم برای راحتر پوشیدن و درآوردن کفش تعبیه شده است. در اطراف نوک انگشتان پا و در قوس کف پا، یک روکش انعطاف پذیر با یک لاستیک براق صاف و یکنواخت قالب ریزی شده است.

وزن کفش ایرمکس 270

مهندسی طراحی ایرمکس 270، این کفش را بسیار سَبُک نموده است. از آنجا که قسمت بالایی از بافت شبکه ای سبک به همراه ماده نئوپرن ساخته شده و نیز پاشنه کفش با هوا پر شده است، این کفش در پاهای شما سبک می باشد.

تنفس

اگر چه این کفش اسپرت، جای گرم و دنجی برای پاهاست، اما به طرز شگفت آوری نفس می کشد. در بالای نئوپرن، همان پوشش بافت شبکه ای به پاهای شما اجازه تنفس را می دهد، قسمتی که بیشتر این کفش از آن ساخته شده است.

راحتی

ایرمکس 270 به عنوان یک کفش ورزشی راحت طراحی و ساخته شده است. با توجه به ساختار کفش و استفاده از نئوپرن و بافت به هم تنیده بالایی، و نیز کفی فوق العاده انعطاف پذیر، پاهای شما احساس راحتی و آسودگی خواهند داشت.

شکل تور مانند و نامتقارن به کفش کمک می کند تا به راحتی در پاهای شما قرار بگیرد و نگرانی ایجاد لغزش یا تاول را از بین می برد. نکته مهم دیگر در مورد ایرمکس 270 این است که خیلی زود با پای شما سازگار می شود و بر خلاف برخی کفش ها که بعد از گذشت زمان استفاده، با پای شما فیت می شوند، ایرمکس از همان اوایل پوشیدن، در پای شما راحت می نشیند.

دقت داشته باشید با توجه به عرض کفش در صورتی که پاهای خیلی پهنی دارید، ممکن است این مدل بهترین گزینه برای شما نباشد.

سبک و استایل کفش

نایک همیشه در حوزه کفش های ورزشی، جلودار بوده، و همانطور که گفته شد، ایرمکس 270 به عنوان کفش راحتی جهت استفاده روزمره طراحی شده است، و نباید آن را جزو کفش های ورزشی با کارایی بالا به حساب بیارویم.

این بدان معنی است که این کفش ها شیک ساخته شده و رنگ های براق و دلپذیر و طرح باریک آن بیشتر، ایرمکس 270 را مدرن و چشم نواز جلوه می دهد. این کفش ها را می توان در باشگاه یا سالن بدنسازی پوشید، برای تفریح بیرون استفاده کرد و برای کسی که به استایل خود اهمیت می دهد نیز پیشنهاد خوبی است.

دوام

بسیاری از کاربران کفش ایرمکس 270 اظهاراتی مبنی بر دوام خوب و عمر مفید این مدل اعلام کرده اند، آنها می گویند پس از استفاده زیاد، کفش دوام آورده و کار کرده است. بخش هوایی زیر کفش شاید برخی را بترساند، اما کفی کفش محافظ خوبی در برابر اجسام نوک تیز است و این نگرانی می تواند بی مورد باشد، چرا که قسمت پایین و بیرونی از لاستیک محکم تشکیل شده و به دوام کفش کمک می کند.

کتونی نایک ساقدار

کفش کتانی ساقدار نایک مدل AirForce – مشکی

25 مدل بهترین کتونی نایک اورجینال [سال 2022]
  • کفش کتانی ساقدار نایک مدل Air Force
  • دارای پاشنه 3 سانتی متری
  • دارای بند چسبی
  • دارای تهویه در جلوی کفش
  • قابلیت واکس خوردن
  • زیره PU
  • قالب این کفش استاندارد می باشد.

در ادامه انواع کتونی نایک باکیفیت همراه با قیمت روز این محصول پیشنهاد داده خواهد شد که میتوانید انتخاب مناسب خود را داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.