کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه؟

 

 

کالج یک کفش تخت یا پاشنه کوتاه است که در کنار زیبایی و راحتی، قابلیت انطباق بالایی داشته و به خانمها اجازه می دهد تا آن را با هر لباسی که دوست دارند ست کنند. خانم ها می توانند کفش کالج را با انواع شلوارها (جین، کتان، پارچه ای و …) بپوشند و استایل مناسب برای انواع دورهمی‌ها، مهمانی‌ها و حتی محل کار داشته باشند. اگر شما هم از طرفداران کفش کالج هستید و یا به تازگی سراغ این مدل کفش رفته اید و نمی دانید چه شلواری بهترین ست را با این مدل کفش تشکیل می دهد و باعث زیبایی و جذابیت استایلتان می شود، حتما این مطلب را انتها مطالعه فرمایید. قصد داریم نکاتی راجب خرید یک شلوار مناسب برای پوشیدن با کفش کالج به شما ارائه دهیم.

با کفش کالج زنانه چه شلواری بپوشیم؟

کفش کالج و شلوار جین

شلوار جین یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع شلوار می باشد. خانمها اغلب شلوار جین جذب را انتخاب می نمایند. با توجه به رنگ کفش کالج خود می توانید یک شلوار جین مناسب با آن را انتخاب کنید که باعث ایجاد هماهنگی خوبی در استایل شما گردد. معمولا هنگام پوشیدن کفش کالج با شلوار جین لبه های شلوار را به سمت بالا تا می زنند تا کفش ها جلوه بیشتری داشته باشند. شما می توانید کفش کالج خود را با شلوار جین مشکی و یا آبی تیره در موقعیت های رسمی بپوشید و اگر از کفش کالج رنگی (رنگهای گرم و شاد) استفاده می کنید می توانید یک شلوار جین روشنتر (مثلا آبی روشن) انتخاب نمایید. همچنین برای داشتن یک استایل کاملا اسپرت می توانید از ترکیب شلوار جین زاپ دار با کفش کالج استفاده کنید که این ست از محبوبترین ست ها در بین جوانان و نوجوانان می باشد. همچنین می‌توانید از یک کیف هم رنگ با کالج نیز برای کامل شدن استایلتان استفاده کنید.

 

کفش کالج و شلوار پارچه ای

اگر می خواهید با کفش کالج خود یک استایل مناسب رسمی برای یک جلسه یا حضور در محل اداری داشته باشید باید سراغ شلوار های پارچه ای بروید. می توانید یک شلوار پارچه ای راسته به رنگ مشکی را با کالج خود بپوشید و یک استایل رسمی و شیک و بسیار جذاب برای خود بسازید. همچنین می توانید از شلوار پارچه ای خاکستری هنگام پوشیدن کفش کالج مشکی استفاده نمایید که بخاطر تضاد ایجاد شده یک زیبایی و جلوه خاصی به استایل شما می بخشد. برای کفش های کالج چرمی به رنگ قهوه ای بهترین انتخاب شلوار پارچه ای کرمی رنگ می باشد. این ست بعلت هم خانواده بودن رنگ کرم و قهوه ای و طبیعت دلنشین این رنگ ها، هماهنگی بسیار خوبی را در استایل شما نشان می دهد.

 

کفش کالج و شلوار کتان

اگر تیپ و استایلی مابین رسمی و غیر رسمی می خواهید سراغ پوشیدن شلوار کتان با کفش کالج بروید و  تیپی هوشمندانه بزنید. برای این ست می توانید از شلوار کتان رنگی و کفش کالج.چرم استفاده کنید.  فقط برای داشتن تیپ هوشمندانه باید حتما رنگ ها میانه و کاملا کلاسیک انتخاب شوند. اما اگریک تیپ کاملا غیر رسمی و اسپرت می خواهید باید به دنبال شلوار کتان تنگ و چسبان باشید و آن را با کفش کالج خود بپوشید. می توانید از یک شومیز و یا پیراهن زیبا برای کامل کردن این استایل بهره ببرید. خوبی این تیپ این است که هر وقت بخواهید می توانید ترکیب رنگ ها را تغییر داده و از تنوع لذت ببرید. ما رنگ های میانه مثل خاکستری و بژ را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

ست کردن کالج زنانه با شلوار

نحوه ست کردن کفش کالج در ۴ استایل متفاوت

برای ساخت یک استایل زیبا و جذاب با کالج باید دیگر اجزای استایل‌تان را به درستی انتخاب کرده و سپس آن را با یک جفت کالج تکمیل کنید.

۱ست کفش کالج با استایل روزمره و لباس‌های سرهمی

برای استایل روزمره و جمع های دوستانه و میهمانی های غیر رسمی می توانید از ست کفش کالج با شلوارهای جین، شومیزهای روزمره، لباس‌های سرهمی و استفاده کنید.

۲ست کفش کالج با استایل راک اند رول

برای تکمیل کردن ست راک اند رول می توانید به همراه یک جین رنگ تیره و کاپشن چرم، یک کفش کالج چرمی یا ورنی بپوشید.

۳کالج در یک استایل تک رنگ

به دلیل قابلیت انعطاف پذیری کفش کالج و تطابق آن با هر لباسی می توان به راحتی در استایل‌های Bold یا تک رنگ، به کار برده شود. در این نوع استایل، ترجیحا از کیف، کالج یا مانتویی استفاده کنید که پارچه‌های طرح‌داری دارند.

۴ست کفش کالج با تیپ اداری

برای ست کردن کفش کالج با استایل اداری، بهتر است که از یکدست شدن رنگ‌های تیره بپرهیزید. اگر شلوار و کفش شما یک رنگ هستند بهتر است یکی آز انها تنالیته روشنتری از آن رنگ را داشته باشد.

 

امیدواریم با نکات و مطالبی که ارائه دادیم بتوانید بهترین شلوار را با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن حضور داشته باشید، برای پوشیدن با کفش کالج، انتخاب نمایید. در ادامه لیستی از چند مدل شلوار باکیفیت و شیک موجود در بازار را برای شما آماده کردیم. با کلیک بر روی هر آیتم و یا عکس می توانید اطلاعات لازم را راجب آن محصول کسب نمایید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.