25 مدل کتونی دخترانه – کفش کتانی دخترانه

آیا به دنبال یک کفش کتانی دخترانه ایده آل برای خود هستید؟ بدون شک مهمترین چیزی که برای پیاده روی به آن نیاز دارید، خرید یک جفت کتانی دخترانه با مارک مناسب است. این خیلی مهم است که شما برای پیاده روی یک کتونی مخصوص و جدا داشته باشید.

25 مدل کتونی دخترانه - کفش کتانی دخترانه

وقتی شما یک کفش پیاده روی مناسب دارید، انگیزه تان برای ورزش، تناسب اندام و سلامتی بیشتر می‌شود. حال اگر به دنبال انتخاب و خرید کفش اسپرت دخترانه با معیارهای عالی هستید، در ادامه این مقاله با پنداریم همراه باشید. این مقاله راهنمای یک خرید مناسب برای شماست.

مواردی که شما باید در خرید کتونی سفید دخترانه به صورت ملموس مشاهده و از کیفیت آن آگاهی داشته باشید، شامل سایز کفش، ارتفاع داخلی کفش، کف، پاشنه، نوک و قیمت کفش می باشد.

معیارهای انتخاب کفش کتانی دخترانه

  • اندازه (سایز) کفش پیاده روی

این نکته در خرید کفش پیاده روی مهم است کفشی شما خرید می کنید، نباید به پای شما بچسبد. توجه کنید که نوک کفش، پای شما را اذیت نکند و انگشت پا به راحتی در حرکت باشند. این مورد را برای پشت کفش هم رعایت کنید. ما همیشه شنیده ایم که کفش بعد از چند بار پوشیدن خودش جا باز میکند، اما این مثال اصلاً برای کفش های پیاده روی صدق نمی کند. زیرا سایز آنها قابل تغییر نیست. پس اگر اندازه تان نبود عوضش کنید. توجه کنید که پای شما در هنگام پیاده ‌روی حدود یک سانتی متر بزرگتر خواهد شد. پس باید کفشی انتخاب کنید که انگشتان پا و قوس پا امکان حرکت آزادانه در کفش را داشته باشند.

  • کف کفش پیاده روی

کف کفش از مهم ترین بخش کفش پیاده روی است. کف کفش باید طوری طراحی شده باشد که با نرمی مناسب و انعطاف و استحکام کافی شما را در پیمودن راه های طولانی همراهی کند. اگر به موارد بالا توجه نداشته باشید، حتی نداشتن انعطاف کافی برای یک کفش باعث نارضایتی شما و خستگی عضلانی و درد پا خواهد شد. برای اینکه هنگام پیاده روی و ورزش سر نخورید از کفش با آج های مناسب استفاده کنید.

  • پاشنه کفش

کفشی را انتخاب کنید که پاشنه خیلی ضخیم نداشته باشد، چون بعد از مدتی استفاده احساس ساق درد بعد از پیاده روی خواهد کرد. سعی کنید در خرید کفش پیاده روی زنانه از کاسه پاشنه کفش نسبتا نرم و با ثبات انتخاب کنید. اما اگر خیلی نرم باشد باعث درد عضلانی و ساق درد خواهد شد. در مورد آج کفش نیز دقت کنید مهمترین قسمت جهت جلوگیری از خوردن شما آج قسمت پاشنه است.

  • رویه کفش پیاده روی دخترانه

در انتخاب کفش پیاده روی دخترانه از کفش های با رویه کتان استفاده کنید تا از بروز حساسیت ها جلوگیری شود. رویه کفش باید منافذی برای عبور هوا داشته باشد تا از بروز بیماری های قارچی در قسمت پا جلوگیری شود. استحکام رویه کفش را طوری بسنجید و انتخاب کنید که در طی مدت استفاده با توجه به فشارهای وارده حالت اولیه خود را از دست ندهد باعث پیچ خوردگی پا نشود.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کفش کتونی دخترانه آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع کفش کتانی دخترانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این کفش ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.( کفش کتونی آدیداس جوگر )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.