کفش کتونی آدیداس جوگر adidas jugger

 

برند آدیداس Adidas برندی مشهور و  آشنا در زمینه تجهیزات ورزشی می باشد که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می رسد. کفش، پوشاک و کوله پشتی بخش کوچکی از دنیای گسترده ی محصولات آدیداس است که از طراحی خاصی برخوردار هستند. تنوع محصولات و کیفیت ساخت شرکت آدیداس سبب تمایز خاص و ویژه ی محصولات این شرکت در میان سایر مارک ها است. کفش آدیداس جوگر یک محصول فوق العاده با کیفیت با طراحی عالی که یکی از دوست داشتنی ترین و به روز ترین های برند آدیداس می باشد.

کفش کتونی آدیداس جوگر adidas jugger

 

در المپیک تابستانی سال 1936 «جسی اونز»، دونده ی اهل آمریکا از کفش های برند آدیداس استفاده کرد و توانست در این مسابقات چهار مدال طلا را از آن خود کند. این موفقیت بازتاب جهانی داشت و تبلیغ تأثیرگذاری برای برند آدیداس شد. کتونی های آدیداس در رنگ ها و سایزهای مختلف و برای سلیقه های مختلف طراحی شده اند. محصولات آدیداس سبک و راحت هستند و برای انواع فعالیت های ورزشی ساخته شده اند. کفش های آدیداس از قابلیت گردش هوا برخوردار هستند و هنگام ورزش از هرگونه آسیب پای ورزشکار جلوگیری می کنند. احساس راحتی به هنگام ورزش از دغدغه های اصلی طراحان کفش های این مارک است و به راحتی با استفاده از کتونی های آدیداس می توانید انعطاف و خوش دوخت بودن محصولات را حس کنید. بیشتر کفش های ورزشی آدیداس بصورت بندی هستند و پا را هنگام حرکت و ورزش حمایت می کنند و از جنس های مختلف از جمله پارچه و پلاستیک ساخته شده اند. یکی از مزیت های کفش کتونی آدیداس جوگر این است که  مناسب برای پیاده روی های طولانی و دویدن می باشد.

کفش آدیداس جوگر با انواع استایل ها اعم از: شلوار های کتان و لی ست میشود و یک استایل چشم گیر برای استفاده روز مره یا حتی محیط های اداری و دانشگاه و مدرسه برای شما عزیزان میسازد.این کتونی از نظر طراحی از ظاهری کاملا بی عیب و نقص برخوردار است.

تیکه دوزی های فراون که در این محصول موجود می باشد ترکیبی از الیاف کتان و اشبالت است که باعث میشود علاوه بر مقاومت هوا در داخل این کفش جریان پیدا کند و باعث خنکی پاهای شما شود. همچنین زیره کار ار ترکیب دو رنگ تشکیل شده است و طرح سنگ فرشی دارد که زیبایی این کار را چندین برابر کرده است.

ویژگی های محصول

از ویژگی های کتانی آدیداس جوگر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس کلی محصول از ترکیب دو جنس اشبالت و  الیاف کتان و زیره ی محصول از پی یو می باشد.

رنگ بندی محصول:

این محصول در  بسیار خاص و متنوع مشکی_سفید_نارنجی ، طوسی_سفید ، طوسی_سفید_نارنجی ، مشکی_نارنجی ، مشکی_سفید ، طوسی_سفید_نارنجی و مشکی طراحی شده است.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کفش کتونی آدیداس جوگر آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع کفش آدیداس ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این کفش ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.( قیمت خرید بهترین کتونی نایک اورجینال )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.