با شلوار راسته مردانه چه کفشی بپوشیم

انتخاب شلوار مناسب به نوبه ی خود انتخاب سختی است؛ چه برسد به انتخاب بقیه ی آیتم های استایلی که می خواهید با آن ست کنید. ترکیب درست و صحیح کفش و شلوار و انتخاب کفش مناسب شلوار و به طور کلی، استایل تان می تواند به راحتی باعث جذاب جلوه دادن یا بلعکس موجب خراب شدن استایل شما شود؛ به همین جهت انتخاب کفش مناسب استایل تان، نکته ای حائز اهمیت است.

با شلوار راسته مردانه چه کفشی بپوشیم

چه کسانی شلوار راسته بپوشند؟

 شلوار راسته تقریبا برای هرکسی با هر اندام و سنی مناسب است. شلوار راسته محیطش از بالا تا پایین یک اندازه است یعنی از زانو به پایین اندازه آن تفاوتی نمی کند و پاچه شلوار گشاد نمی شود. این شلوار روی محل طبیعی کمر نگه داشته می شود و از بالا تا پایین خیلی گشاد نیست.

 این یک نوع شلوار کلاسیک است اما پوشیدن آن در هر زمان مناسب است. این شلوار به خصوص به کسانی که پایین تنه درشتی دارند پیشنهاد می شود. هنگام خرید توجه كنيد که شلوار از زانو به بالا کاملا اندازه و نه خیلی تنگ باشد. اگر شلوار خیلی گشاد باشد کاملا درشت به نظر خواهید رسید. 

( با شلوار راسته زنانه چه کفشی بپوشیم و خرید بهترین و ارزانترین کفش های زنانه )

شلوار راسته و کتانی

یکی دیگر از استایل‌های پرطرفدار، ترکیب شلوار جین راسته با کتونی است که این ست یکی از استایلهای مدرن و ساده این روزها را به وجود می‌آورد.
اگر نظر من را بخواهید، بهتر است کمی از شلوار جین اسکینی فاصله بگیرید و با این جین­های راسته مدرن رابطه‌‌تان را بیشتر کنید.
در ست کردن این مدل شلوار جین نیز باید حواستان به قد آن باشد.

کتونی با شلوار کلاسیک، یک ترکیب مدرن و شاید ترکیب غیرمعمولی به نظر برسد اما بی­نظیر و مدرن است!
این ست شیک و راحت یک استایل کژوال را به وجود می‌­آورد و ترکیب مناسبی برای دانشگاه و محل کار است.
برای اینکه با این ترکیب بهترین استایل را داشته باشید بهتر است از شلوار راسته کوتاه و کتونی ظریف، مثل کفش­های تنیس استفاده کنید.

با شلوار راسته مردانه چه کفشی بپوشیم

شلوار های راسته را با کفش های رسمی در محیط های کار و..نیز میتوان ست کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.