با شلوار راسته چه مانتویی بپوشیم

ساعت‌ها ایستادن جلوی کمد لباس‌ها و فکر کردن به این که کدام لباس‌ها را و با چه رنگی می‌توان پوشید یکی از سخت‌ترین و وقت‌گیرترین کارهای ا‌ست که در طول روز می‌توان انجام داد؛ مانتوی کوتاه یا بلند؟ رسمی یا کژوال؟ شال یا روسری؟ و اما مقام چالش‌برانگیزترین انتخاب می‌رسد به انتخاب شلوارهای جین یا پارچه‌ای!

معمولا شلوارهای پارچه‌ای به راحتی در این رقابت از دور خارج می‌شوند؛ چون اغلب اینطور به نظر می‌رسد که ست کردن مانتو با شلوارهای پارچه‌ای سخت است یا حتی شاید شلوارهای پارچه‌ای زیبا نیستند و نقشی در خوش‌تیپی شما نخواهند داشت!

اگر شما هم روزانه با این دغدغه مواجه هستید و برای پوشیدن مانتوی دلخواهتان با شلوار پارچه‌ای مطمئن نیستید، لازم است این مطلب را بخوانید و با اصول این كار آشنا شوید تا از فردا صبح در چشم بر هم زدنی یك ست مانتو و شلوار پارچه‌ای هماهنگ بپوشید. در ادامه این نوشته با هم به این سوال چالشی پاسخ می‌دهیم که چه مانتویی به شلوار راسته پارچه ای میاد؟

👇بیا تو پیجم مانتو حراج کردم👇

تارا استار

ست مانتو اداری با شلوار راسته 

پرکاربردترین مورد استفاده‌ی شلوار پارچه‌ای، ست آن با مانتوی اداری است. این شلوارها معمولا راسته و از جنس کرپ دوخته می‌شوند تا علاوه بر راحتی، دوام بیشتری داشته باشند. با توجه به قد مانتویی که برای محل کارتان می پوشید می‌توانید شلوارهای پارچه‌ای راسته تا کمی گشاد را ست کنید و ظاهری شیک، راحت و رسمی داشته باشید.

با شلوار راسته چه مانتویی بپوشیم

ست مانتو جلوباز با شلوار راسته

این مدل شلوار، پرتکرارترین و تیپیکال‌ترین شلوار پارچه‌ای است که در انواع جنس‌ها و رنگ‌ها دیده‌اید. این شلوار با مانتوی راسته و صندل‌های کلاسیک یا پاشنه بلند استایل چشمگیری به شما می‌دهد. می‌توان این شلوار را با تیشرت‌های معمولی، بلوز یا تاپ جلو گره‌ای، اسنیکرز و با مانتوی جلو باز ساده‌ای به خوبی ست کرد.

با شلوار راسته چه مانتویی بپوشیم

ست مانتو با شلوار راسته کوتاه (قد 90)

شلواری‌های کوتاه یا برمودا همه کاره هستند! آن را با تیشرت‌های ملایم، گردنبندهای درشت و کفش پاشنه بلند ست کنید و برای انتخاب مانتو رویی نگرانی نداشته باشید!

برای داشتن ظاهری جذاب، تیشرت ساده با مانتو کتی چرم، جیر و اسنیکرز را با شلواری برمودا ست کنید. می‌توانید آن را با اُور کت‌های اور سایز یا سوئیشرت و بوت نیز بپوشید. این سبک شلوار حتی با مانتوهای بلند و جلوباز، بارانی‌های بلند نیز شیک و جذاب به نظر می‌رسد. ( راهنمای ست شلوار راسته مردانه و کفش و خرید باکیفیت ترین و ارزانترین کفش های مردانه )

با شلوار راسته چه مانتویی بپوشیم

ست مانتو سنتی با شلوار راسته یا چاک‌دار

شلوار پارچه‌ای چاک‌دار با لباس‌های سنتی به خوبی ست می‌شود، یک مانتوی سنتی که قسمت کنار یا جلوی آن چاک دارد را با این شلوار بپوشید و بدرخشید. به این استایل می‌توانید اسنیکرز یا صندل رومی را اضافه کنید.

با شلوار راسته چه مانتویی بپوشیم

ست شلوار راسته فاق بلند با مانتو جلو باز کوتاه و بلند

شلوارهای پارچه‌ای فاق بلند -خصوصا اگر تیره هم باشند- به خاطر خطای دیدی که ایجاد میکنند، هم برای افرادی که شکم و پهلو دارند مناسب و هم برای افرادی که اندام موزون دارند به همین دلیل از پرطرفدارترین شلوارهای پارچه‌ای هستند. برای ست کردن این شلوارهای پارچه‌ای، بلوز خود را همیشه داخل شلوار بگذارید و هیچ وقت فاق بلند و زیبای شلوارتان را پنهان نکنید.

این کار، زیبایی شلوار را بیشتر به نمایش خواهد گذاشت. می‌توانید تاپ را گره بزنید تا درست بر روی لبه‌ی کمری شلوار شما قرار بگیرد. شلوار پارچه‌ای فاق بلند کمی چسبان را با مانتو کتی یا دیگر کت‌های اسپرت ترکیب کنید. می توانید بلوز های رنگی را با کت‌هایی به رنگ خنثی مانند مشکی، آبی تیره یا بژ بپوشید.

همچنین شاید خوب باشد اگر برای استایلی کاربردی‌تر از یک تیشرت کوتاه، کت بلندتر و شلوار پارچه‌ای فاق بلند استفاده کنید. برای شلوار پارچه‌ای فاق بلند، از کمربند استفاده کنید. برخی از شلوارهای پارچه‌ای فاق بلند دارای بندهایی هستند که شبیه به کمربند عمل می کند. این شلوارهای پارچه‌ای با مانتوهای آزاد و بلند جلوباز به خوبی ترکیب می‌شوند و شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

با شلوار راسته چه مانتویی بپوشیم

قیمت شلوار راسته با کیفیت و ارزان را در ادامه خواهید دید که بسته به سلیقه خود میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.