قیمت خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک هوشمند

در حال حاضر که کل کشور در حال مبارزه‌ نابرابر با ویروس کرونا است، نصب یک عدد دستگاه ضد عفونی کننده دست در اماکن عمومی به منزله‌ی یک سلاح برای مبارزه می‌باشد. از آنجا که عقل سلیم هم حکم می‌کند که برای محافظت از جان خود باید تلاش کنید، پس لازم است با این سلاح خاص آشنا شوید.پس با پنداریم همراه باشید .

قیمت خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک هوشمند

این نوع دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که می‌توان مایع ضد عفونی را در مخزن مخصوص آن ریخته و بر روی دیوار یا روی میز و یا به صورت ایستاده نصب کرد. دستگاه‌های ضد عفونی دست در دو حالت پدالی و اتوماتیک ساخته می‌شوند؛ عموماً به دستگاه‌هایی که با فشار دست یا پا مایع ضد عفونی را بر روی دست اسپری می‌کند دستگاه ضد عفونی دستی گفته می‌شود.دستگاه ضد عفونی کننده پدالی با فشردن پدال پا اقدام به پاشش محلول ضد عفونی کننده روی دست می‌کند. لازم به ذکر است از آنجایی که غالب مصرف کننده‌ها کفش به پا دارند، لذا این مورد تاثیری در آلودگی به ویروس کرونا ندارد (چراکه کفش همواره در هر صورتی باید آلوده در نظر گرفته شود). به همین جهت هم همواره توصیه می‌شود دستگاه ضد عفونی کننده پدالی در محیط‌های داخلی که افراد کفش‌های خود را در می‌آورند مورد استفاده قرار نگیرد. در این مواقع بهترین انتخاب خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک است. به آن دسته از دستگاه‌ها که مجهز به یک یا دو سنسور چشمی هستند و به صورت اتوماتیک و با تشخیص دست مایع را اسپری می‌کنند دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک می‌گویند. بدیهی است که خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی معقولانه‌تر است؛ چراکه نیازی به تماس مستقیم دست با دستگاه وجود نداشته در نتیجه ویروس انتشار نخواهد یافت.

خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک چه مزیتی دارد؟

با قاطعیت می‌توان گفت خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک از چند جهت مختلف بهتر از خرید نوع دستی آن است؛ برخی از مهم‌ترین مزایای دستگاه اتوماتیک به شرح زیر می‌باشد:

  1. از آنجا که دستگاه چشمی قابل نصب بر روی دیوار است، امکان سرازیر شدن مایع از دستگاه وجود ندارد.
  2. محلول ضد عفونی کننده دست به صورت افشانه از این نوع دستگاه‌ها خارج می‌شود، بنابراین با خرید این دستگاه اتوماتیک در مصرف محلول نیز بسیار صرفه جویی می‌شود.
  3. دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک طول عمر بالاتری خواهد داشت. دلیل این امر آن است دستگاه با دست افراد مختلف تماس نداشته و بر روی دیوار نصب شده است، بنابراین در معرض سقوط و آسیب دیدگی قرار ندارد.
  4. نصب دستگاه اتوماتیک ضد عفونی کننده دست بسیار راحت است، این دستگاه‌ها عموماً به واسطه‌ی پیج بر روی دیوار و… نصب می‌‌شوند. بنابراین افراد عادی هم از عهده‌ی نصب این دستگاه بر خواهند آمد. و راه اندازی آن کاری ندارد کافیست محلول ضدعفونی را داخل دستگاه ضدعفونی کننده دست دیواری ریخته و آن را به برق بزنید .

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست 

به طور معمول فروشگاه‌هایی که در حوزه فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست فعالیت می‌کنند، چند مدل مختلف از انواع دستگاه را به شما معرفی می‌نمایند. اما در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که قیمت دستگاه اتوماتیک ضد عفونی کننده دست با توجه به کیفیت بالا و کارایی خاص بسیار ارزان‌تر از انواع دستی دستگاه خواهد بود. این نکته را باید در نظر بگیرید که با خرید دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک هزینه‌‌های ناشی از خرید محلول ضد عفونی هم پایین خواهد آمد؛ چراکه با دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک صرفه جویی به بالاترین حد خود خواهد رسید. به طور کلی می‌توان گفت قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک به طور تقریبی از یک میلیون تا دو میلیون تومان بسته به ویژگی‌های آن متغییر است.

دستگاه ضد عفونی کننده دست هوشمند

بسیاری از مشتریان به دنبال محصول هوشمند ضد عفونی کننده دست هستند. در ابتدا باید عنوان کرد دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند دست تنها به دلیل دارا بودن برخی موارد جزئی مانند چشمی و یا همان حسگر به این نام شناخته می‌شود. هرچند برخی قابلیت‌ها مانند تشخیص کم بودن سطح محلول ضد عفونی کننده و یا تشخیص مدت زمان پاشش مواردی است که شاید دستگاه را در زمره هوشمند قرار دهد.

عمده تفاوت محصولات در چیست؟

به طور کلی کیفیت ساخت، متریال استفاده شده در جنس بدنه و همچنین مخزن این دستگاه‌ها جایی است که تفاوت را می توان در آن مشاهده کرد. دستگاه‌های با کیفیت کم غالباً از برد ضعیفی برخوردار بوده که باعث سوختگی سریع آن می‌شوند. همچنین رعایت نکاتی مانند عدم امکان ریختن ماده ضد عفونی کننده روی برد الکتریکی علاوه بر مسائل ایمنی، از نکاتی است که تولید کننده باید به آن دقت کرده باشد.مخزن محلول ضد عفونی کننده دستگاه و حجم آن بسیار مهم است. برای مراکز شلوغ بهتر است از دستگاه‌های با حجم بالای مخزن ترجیحاً بیش از 5 لیتر استفاده کرد.

متریال استفاده شده و رنگ دستگاه نیز مهم است. اگر جنس استفاده شده از کیفیت و رنگ خوبی برخوردار نباشد، ممکن است به ظاهر کسب و کار شما و علاقه مشتریان خدشه وارد کند. علاوه بر این به عنوان مثال محصولی که جنس بدنه فلزی دارد، باید از رنگ خوبی روی آن استفاده شده باشد تا امکان زنگ‌زدگی وجود نداشته باشد.

 

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 20 دستگاه ضدعفونی کننده ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این دستگاه‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.