قیمت خرید شلوار جین دمپا گشاد زنانه و دخترانه

امروزه شلوارهای تنگ و لوله تفنگی جای خود را به شلوار جین های گشاد و کاغذی داده اند که با مانتو کوتاه به خوبی ست میشوند، این شلوار های گشاد در رنگ های تیره تا روشن وجود دارند که رنگ های روشن آن ها بیشتر طرفدار دارد. این شلوار های گشاد راسته هستند و جنس شان کاغذی است که برای تابستان مناسب اند.

خرید شلوار جین دمپاگشاد دخترانه و زنانه

پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد بسیار شیک است. شلوار دمپا گشاد شلوارهایی هستند که نمی توان آنها را با هر لباسی ست کرد. برای انتخاب شلوار جین دمپا گشاد باید به فرم اندام و رنگ لباس هایتان توجه کنید چون این نوع شلوار ها بیشتر با لباس های رنگ خنثی ست می شوند و برای خانم هایی که قد بلندی دارند بسیار مناسب است. بهتر است برای شلوارهای دمپا گشاد از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.

سعی کنید شلوار را بر اساس فرم و شکل بدن خریداری نمایید

  • بالا بلندها: خانم‌های بلندقد، می‌توانند شلوار جین بلندی با چین‌های کمتر در قسمت بالا بپوشند.
  • خانم‌های باسن کوچک: اگر شلوار جینی با جیب‌های پشت بزرگ داشته باشید، باسنتان پوشش بیشتری پیدا می‌کند و فرم بهتری به خود می‌گیرد.
  • افراد با شکم بزرگ: یک شلوار جین فاق بلند با کمی گشادی، شکم بزرگ شما را می‌پوشاند ضمن اینکه در آن احساس راحتی می‌کنید.
  • خانم‌های درشت اندام: چنان‌چه در این دسته از بانوان قرار دهید، با پوشیدن یک شلوار جین تیره رنگ، با فاق بلند یا متوسط و قدری هم گشاد، مطمئنا پاهای شما کشیده تر به نظر می‌رسند و ظاهرتان هم نمود بهتری خواهد داشت.
  • کسانی که باسن بزرگ دارند: این دسته از بانوان بهتر است دور شلوارهای جین تنگ با فاق کوتاه که اندامشان را دلخواه نشان نمی‌دهد، خط بکشند. شلواری آزاد با فاق بلند، راست کارشان است، ضمن اینکه جیب‌های پشت کوچک، باسن را کوچک‌تر نشان می‌دهد.

شلوار جین کاغذی گشاد

شلوار جین گشاد در مدل های زاپ دار، قد 90، مام استایل، بغل خط دار و… وجود دارند که با سلیقه جوانان امروزی جور است، اگر خواهان تیپی مد روز هستید باید از این مدل شلوار های گشاد با مانتو کوتاه ست کنید.

شلوار جین کاغذی دمپا کش

شلوار جین های بغل خط دار به تازگی وارد دنیای مد شده اند و حسابی از آن ها استقبال میشود.

شلوار جین دمپاگشاد دیجی کالا

شلوار جین دمپا گشاد تولید شده از جین پاورکش ترک می باشد که با بررسی آناتومی بانوان ایرانی طراحی شده و در در دوخت آن از بهترین نخ پلی آرت استفاده شده همچنین بعد عملیات شست و کنترل کیفی دقیق توسط تیم مجرب به بازار عرضه شده است.( خرید اینترنتی و ارزان شلوار جین زاپ دار دخترانه جدید )

قیمت شلوار جین دمپاگشاد زنانه و دخترانه

در ادامه لیستی از بهترین و باکیفیت ترین شلوارهای دمپاگشاد زنانه و دخترانه بازار و قیمت روز آن را جهت خرید اینترنتی آسان و ارزان از محصولات دیجی کالا خواهید دید که با نوجه به سلیقه خود می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خرید نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.