قیمت خرید انواع پابند طلا زنانه و دخترانه

پابند طلا در واقع وسیله ای است زینتی، از جنس طلا، که به دور پا می پیچد و به وسیله ی قفل یا زنجیری بسته خواهد شد. پابندها در مدل های مختلف طلا، نقره، تیتانیوم و برنج در بازار موجود هستند.

انتخاب هرکدام از آنها به سلیقه ی فردی شما بستگی دارد.

پابند طلا و نقره از جمله زیورآلاتی هستند که دسته کم در طول یک دهه اخیر بسیار مورد توجه و استفاده از سوی بانوان و دختر خانم‌های خوش سلیقه ایرانی واقع شده‌اند و بی اغراق در انواع و اقسام مدل‌ها، طرح‌ها و همچنین با جنس‌های گوناگونی نیز تولید شده‌اند که ما در این مطلب از پنداریم می‌خواهیم شما را با نکاتی در خصوص خرید پابند طلا آشنا نماییم؛ با ما همراه باشید.

قیمت خرید انواع پابند طلا زنانه و دخترانه
قیمت خرید انواع پابند طلا زنانه و دخترانه

انواع پابند طلا

  • پابند قابل انعطاف: این پابندها از موادی ساخته شده اند که آویزان هستند و هنگام حرکت تکان می خورند. جنس هایی از قبیل: زنجیر، پلاستیک، چرم، الیاف طبیعی و… در ساخت این پابندها به کار می رود. همانطور که از نام آنها پیداست، جنس به کار رفته در آنها منعطف است. این مدل از پابندها در بین بانوان بسیار پرطرفدار می باشند.
  • پابند غیر قابل انعطاف: جنس این پابندها از ورقه ی چوب یا فلز است. معمولا شکل آنها به حالت النگو می باشد. این پابندها آویزان نمی شوند و سر جای خود ثابت می مانند‌. دوام این مدل ها نسبت به مدل انعطاف پذیر بیشتر است.

سایز پابند طلا

قبل از مشاهده و خرید مدل‌های پابند، سایز آن را در نظر بگیرید، دور مچ پا را از زیر قوزک اندازه‌گیری کنید، نتایج حاصله را به اضافه یک کنید.

  • اگر مچ پای شما بین دو اندازه‌ی استاندارد قرار دارد، سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید.
  • اعداد زیر نماد استاندارد پابند هستند:
  • ایکس اسمال : 23 سانتی متر
  • اسمال : 24سانتی‌متر.
  •  مدیوم : 25/5 سانتز‌متر.
  • لارج : 26/5 سانتی‌متر.
  • ایکس لارج : 28 سانتی‌متر.
  • دو ایکس لارج : 29 سانتی‌متر.

نکات مهم هنگام خرید پابند طلا

نوع محصول: اولین نکته ای که باید به هنگام خرید جدیدترین مدل پابند طلا به آن توجه داشته باشید، نوع آن است. تمامی پابندهای جهان در دو نوع ثابت و متحرک طراحی می‌شوند.

پابندهای متحرک از قدرت انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و با هر قدم شما نیز تکان می‌خورند و سبب جذابیت دو چندانی پاهایتان خصوصاً در فصل تابستان که عموماً از صندل‌های تابستانی استفاده می‌کنید، می‌شوند.

این در حالی است که پابندهای ثابت کاملاً غیر قابل انعطاف هستند و بر روی هر قسمتی از پایتان که آن را ببندید، دیگر در طول حرکت جا به جا نمی‌شوند و کاملاً ثابت هستند.

ناگفته نماند پابندهای متحرک از یک رشته نازک تشکیل می‌شوند و پابندهای ثابت از یک قطعه صفحه فلزی تولید می‌شوند.

اصل یا تقلبی بودن: هر چیزی که به طلا ختم شود قطعاً هم می‌تواند اصل و اورجینال باشد و هم می‌توان نامرغوب و تقلبی باشد!

با اینکه حتی طلافروشان نیز امروزه به سختی می‌توانند طلای اصل را از غیر اصل تشخیص دهند اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با خرید از فروشگاه‌های معتبر درصد اطمینان خود در اصلی بودن طلای به کار رفته در پابند مورد نظرتان را افزایش دهید.

اندازه آن: مورد بعدی که باید به هنگام خرید پابند طلا به آن توجه داشته باشید، سایز و اندازه آن است. برای اینکه موفق به خرید یک محصول ایده آل و متناسب با سایز مُچ پای خود شوید، باید ابتدا دوره مچ پایتان را اندازه بگیرید و برای این کار بیشتر روی قسمت زیر قوزک پا تمرکز کنید؛ زیرا به هنگام بستن پابند، این محصول بر روی این قسمت از پایتان قرار داده می‌شود.

فراموش نکنید برای راحتی بیشتر پاهایتان به هنگام بستن پابند حتماً یک سایز به اندازه گرفته شده خود اضافه نمایید.

سالم بودن قطعات به کار رفته در ساخت: از دیگر مواردی که معمولاً خیلی زود سبب ناراحتی شما پس از استفاده از پابندهایتان در گذر زمانی نه چندان طولانی خواهد شد، افتادن تکه‌هایی از پابند و یا جدا شدن قطعاتی از آن می‌باشد که برای این منظور توصیه می‌کنیم پیش از خرید، حتماً به سالم بودن و محکم بسته شدن قطعات به یکدیگر توجه داشته باشید و خوب دقت کنید که قطعات پابند طلایی‌تان دارای ترک و یا گوشه‌های اضافه نباشد تا در هنگام حرکت سبب زخم شدن پاهایتان نگردد!

استحکام قفل آن: پابند شما چه از جنس طلا باشد و چه برای ساخت آن از سایر متریال ها استفاده شده باشد، باید دارای یک قفل کاملاً سالم و با دوام همچون قفل زیورآلاتی که بر روی دست‌ها و یا گردنتان نصب می‌شود، باشد.

بد نیست بدانید که پابندها از قفل‌های مختلفی برخوردار هستند که باید به هنگام انتخاب هر یک از آنان به محکم بسته شدن آن نیز توجه نمایید؛ زیرا پابند در فاصله کمی از سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد و چنانچه قفل آن از استحکام بالایی برخوردار نباشد، شُل شده و از پایتان به هنگام حرکت جدا خواهد شد.

قیمت پابند طلا ارزان

عوامل مختلفی بر روی قیمت پابند طلا تأثیر می‌گذارد که شاید تنها عیار و میزان طلای به کار رفته در آن را بتوان به عنوان مهم‌ترین عامل گرانی و یا ارزانی یک پابند از جنس طلا نام برد.

با تمام این اوصاف پابندها معمولاً از چند قطعه مختلف سنگی، چوبی و یا حتی نقره ای نیز برخوردارند که جنس هر یک از این قطعات می‌توان بر روی تعیین قیمت پابند طلا زنانه مؤثر باشد.

خریداران عزیز توجه داشته باشند که خرید پابند طلا کاملاً سلیقگی بوده و بهتر است بیش از توجه به قیمت آن به سایر نکات دیگری که در این مطلب به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم، توجه نمایید.

به شما توصیه می کنیم مطلب النگو طلا را در وبسایت ما مطالعه کنید.

خرید اینترنتی پابند زنانه طلا

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب و خرید مدل پابند طلا مناسب اهمیت دارند.

رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، 20 مدل پابند طلا زنانه ارزان، باکیفیت و زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم. این پابندهای طلا امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خانم‌ها را جلب نموده‌اند.

با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.