قیمت 24 فرش اتاق کودک دخترانه و پسرانه ارزان

کودکان جزء حساس ترین اقشار جامعه هستند. از این رو، هنگام خرید وسایل مختلف کودک باید تمامی معیارهای جسمی و روانی مختلف را مد نظر قرار دهید. به عبارت دیگر، هنگام خرید وسایل کودک باید توجه داشته باشید که این وسایل چه آثار جسمی و روانی روی کودک شما خواهند داشت.

یکی از وسایل بسیار مهم کودکان، فرش اتاق آنهاست. در پاسخ به این سوال که «فرش اتاق کودک از کجا بخرم؟» باید گفت که «راهنمای خرید فرش اتاق کودک» پنداریم می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

قیمت 24 فرش اتاق کودک دخترانه و پسرانه ارزان

فرش اتاق کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هنگام خرید به هیچ عنوان سایز اتاق کودک را فراموش نکنید. به دلیل آسیب پذیر بودن جسم کودکان، بهتر است که تمامی فضای اتاق کودک را فرش کنید.

از آنجایی که فرش اتاق کودک و طرح و نقش آن علاوه بر جسم کودک روی روحیه وی هم اثرگذار است، موقع خرید فرش اتاق کودک باید به موارد زیر توجه کنید:

نرمی و لطافت فرش کودک

کودکان پوست ظریف و حساسی دارند. از این رو، یکی از موارد بسیار مهمِ راهنمای خرید فرش دخترانه و پسرانه، نرمی و لطافت فرش اتاق ایشان است. سوالی که مطرح می شود این است که؛ کدام یک از فرش های کودک نرم و لطیف هستند؟ یا آن که چه چیزی باعث نرمی و لطافت آن می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جنس نخ فرش تاثیری زیادی روی لطافت آن دارد. بهترین جنس نخ برای فرش کودک، نخ اکریلیک و سپس پلی پروپیلن است.

ضد حساسیت و فاقد پرزدهی

از آنجایی که کودکان ریه های ضعیفی دارند و پرزهای فرش به ریه ها و تنفس آنها آسیب می زند، دومین معیار مهمِ راهنمای خرید فرش اتاق کودک، ضد حساسیت بودن فرش است. فرش هایی که هیت ست شده باشند، پرزدهی نداشته و ضد حساسیت هستند.

استفاده از مواد طبیعی

مواد طبیعی با پوست بدن سازگاری بیشتری دارند. الیافی مثل اکریلیک که با پنبه تولید می شوند، سازگاری بیشتری با پوست بدن کودک دارند. پس از اکریلیک، نخ های پلی پروپیلن هم برای پوست کودک مناسب هستند و آسیبی به ایشان نمی زنند.

ضخامت فرش اتاق کودک

آیا فرش های با پرز بلند انتخاب مناسبی برای اتاق کودک هستند یا ارتفاع پرز معیار مهمی نیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بلندای پرز فرش یکی از موارد بسیار مهم است. به ارتفاع نخ های فرش یا همان ارتفاع خاب فرش، ضخامت فرش گفته می شود. هر چقدر که ضخامت فرش اتاق کودک بیشتر باشد، احتمال آسیب دیدن جسم و جان کودک شما موقع زمین خوردن به شدت کمتر می شود. به میزانی که ضخامت فرش بیشتر شود، نرمی و لطافت فرش هم بیشتر می شود. ضخامت فرش های عروسکی ملک شاه 9 میلی متر است که برای کودکان بسیار مناسب است.

رنگ فرش اتاق کودک

از آنجایی که رنگ ها آثار روانی مختلفی روی کودکان دارند، یکی دیگر از موارد بسیار مهمِ راهنمای خرید فرش اتاق کودک، رنگ فرش اتاق کودک است. در اینجا سوال این است که کدام رنگ ها برای دختر و پسر مناسب هستند؟

برای بافت فرش های عروسکی عموماً از رنگ های شاد و فانتزی استفاده می شود. رنگ های فانتزی انرژی بیشتری را به مخاطب منتقل می کنند. از آنجایی که کودکان انرژی زیادی دارند رنگ های فانتزی سنخیت بیشتری با آنها دارد. هنگام خرید فرش بچه گانه توجه داشته باشید که فرش مورد نظر از رنگ های شاد و فرح بخش بافته شده باشد.

مدل فرش اتاق کودک
با این که بهترین موقعیت برای تجربه خرید فرش های فانتزی، اتاق کودک است، اما بهتر است جوگیر نشوید. بهتر است سراغ نمونه های ساده تر با قطع های عادی باشید تا بتوانید استفاده های دیگری هم از آن بکنید. حواس تان باشد که فرش، ضخیم نباشد؛ یعنی نخ های فرش، خیلی بلند نباشند. هر قدر فرش، ظریف تر باشد، برای اتاق کودک بهتر است. هم چنین بافت فشرده تر به شما کمک می کند تا آلودگی کم تری در فرش نفوذ کند. در مورد مدل، هم چنین دقت کنید نمونه ای را انتخاب کنید که اطرافش، ریشه نداشته باشد. ریشه ها، بانک آلودگی هستند.

فرش اتاق کودک

آیا طرح و نقش فرش اتاق کودک دخترانه/ پسرانه است؟ بله نقش و نگار فرش اتاق کودک پسرانه فقط مناسب پسرهاست، مثل فرش طرح ماشین ها. همچنین، نقش و نگار فرش اتاق دخترانه فقط مناسب دخترهاست، مثل فرش اتاق کودک السا و آنا. علاوه بر این ها، برخی فرش های کودک هم جنسیت ندارند و از آنها می توانید هم برای اتاق دختر و هم برای اتاق پسر استفاده کنید؛ مثل فرش عروسکی طرح موش و گربه.

فرش اتاق کودک دخترانه

فرش ها با طرح های عروسکی و دخترانه و رنگ های گرم برای دکوراسیون اتاق کودک دختر می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. بهتر است مدل فرش اتاق خواب دخترانه را از بین رنگ های نارنجی و صورتی و بنفش و قرمز و … انتخاب کنید. در هنگام انتخاب رنگ فرش برای اتاق کودک باید به رنگ و مدل پرده اتاق کودک و روتختی و رنگ سرویس خواب و دیوارها و کمد توجه کنید زیرا مطابقت و همخوانی رنگ فرش با سایر وسایل موجود در اتاق کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است.

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه

فرش ها با رنگ سرمه ای و خاکستری و فیلی و آبی و زرشکی و قهوه ای می توانند برای دکوراسیون اتاق کودکان پسر انتخاب مناسبی باشند. بهتر است طرح فرش اتاق خواب کودک پسر را از بین شخصیت های کارتونی و طرح های ماشین و پسرانه انتخاب نمایید تا کودک شما از تماشای فرش اتاقش و بازی کردن روی فرش متناسب با روحیه کودکان نهایت لذت را ببرد.

علاوه بر رنگ و طرح فرش باید به جنس آن نیز توجه داشته باشید, فرش ها با پرز بلند برای اتاق کودکان مناسب نیستند زیرا نظافت آن ها سخت است و علاوه بر این لا به لای پرز های فرش محیط مناسبی برای رشد انواع باکتری و میکروب ها است.

قیمت فرش اتاق کودک بسته به تراکم فرش و جنس الیاف ان تعیین می شود . اغلب به علت بافت فرش اتاق کودک در تراکم های پایین و استفاده از الیاف ارزان در آن ، قیمت فرش کودک دخترانه و پسرانه به نسبت سایر انواع فرش ماشینی مناسب تر می باشد و قیمت فرش کودک ارزان است .

فرش اتاق کودک سه بعدی

فرش سه بعدی دارای عمق بوده و نقشه های چاپ شده بر روی این فرش به صورت زنده می باشد که در هنگام پهن شدن در اتاق خواب شما زیبایی آن را دو چندان میکند.در صورتی که می‌خواهید یک دکور جدید و مدرنیته داشته باشید برای شما خریداری محصولات فرش سه بعدی انتخابی بسیار عالی می باشد ، زیرا که طرح به کار رفته شده در این فرش ها بسیار زنده و جذاب می باشد.

از فرش سه بعدی می توانید برای اتاق پذیرایی خانه خود ، زیر راه پله ها ، به عنوان فرش آشپزخانه ، زیر مبل و اتاق خواب استفاده کنید.توجه داشته باشید که اگه برای فرش اتاق نوجوان می‌خواهید فرش سه بعدی خریداری کنید انتخاب طرح های خاص و مدرن این فرش بسیار جذاب و عالی می تونه باشه.

 

تا اینجا با با چند نکته در رابطه با انتخاب و خرید فرش اتاق کودک آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند فرش اتاق کودک ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این فرش ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.(خرید انواع فرش آشپزخانه و گلیم آشپزخانه )

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.